Noen av oss som alt har vært på oul?

Vi får ei jente :Heartred Og alt bra med baby, fikk til og med 3d-bilde og klarer nesten ikke se på noe annet:Heartred
 
Vi var i går og der var det en liten gutt :dummy: vi hadde bare gjetta på termin før og gikk fra 24 mai til 20 mai! ❤️
 
Vi var i går og der var det en liten gutt :dummy: vi hadde bare gjetta på termin før og gikk fra 24 mai til 20 mai! ❤️
Gratulerer :)

Jeg var også på oul i går. Jm ville ikke flytte på termin siden den var satt på tul (1.juni), men var "naturlig å tenke at jenta ville komme før". Så fortsetter å holde en fot innafor hos dere mai-jenter ;)
 
Gratulerer :)

Jeg var også på oul i går. Jm ville ikke flytte på termin siden den var satt på tul (1.juni), men var "naturlig å tenke at jenta ville komme før". Så fortsetter å holde en fot innafor hos dere mai-jenter ;)
Ville ikke flytte? Er jo OUL terminen som gjelder etter at man har vært på det.
 
Vi var på onsdag. Venter en til gutt :) terminen ble uforandret, 28 mai :)
Han lå langt nedi bekkenet, og ville ikke komme opp, men hun fikk målt til slutt :) fikk også se i 3d, men han lå veldig krøllet sammen og hadde hånden forran ansiktet, så ble ikke så bra bilder :p
Men alt var fint, og det er der viktigste :Heartred
 
Ville ikke flytte? Er jo OUL terminen som gjelder etter at man har vært på det.
Hun så at den jeg var på da jeg var ca 13 uker var mer korrekt ifh termin, da foster utvikler seg mer likt i begynnelsen. Så siden jeg alt hadde en termin, var det den hun ville vi skulle forholde oss til. Da jeg allerede hadde vært på ul tidligere, var denne ul mer for å se på utviklingen av hjerte, nyrer osv (Og se at barnet utviklet seg i forhold til forrige ul). Kan tilføye for syns skyld at jeg var på tul for egen regning, ingen medisinsk grunn.
 
Vi var i dag, fikk termin 25.05, så ble flyttet 2 dager, som forventet.

Skal til ny ul i januar siden hun ikke fikk så gode bilder og ikke fikk sett nyrene pga aktivitet. Men alt annet så bra ut :happy:
 
Ville ikke flytte? Er jo OUL terminen som gjelder etter at man har vært på det.
Ikke om tul er utført på sykehuset, da forholder de seg til den :) Sist ble eg satt to dager tilbake på tul og når vi var på oul ville ho sette meg enda fire dager tilbake, men siden tidlig ul var utført på sykehuset pleide de ikke endre termin :) Jenta kom 9 dager før tul termin og 7 dager før mens termin :)
 
Vi venter en lillebror :Heartblue :dummy: :Heartblue
Termin ble flyttet frem til 10.mai.
Plutselig var jeg ikke 18+6 likevel, men 20+1 :)
Halvgått svangerskap! :happy093
 
Vi var forrige onsdag, får en gutt, ble satt tilbake en dag ifht menstermin til 19. mai, men det stemmer eksakt med eggløsningtesten!
 
Gratulerer :)

Jeg var også på oul i går. Jm ville ikke flytte på termin siden den var satt på tul (1.juni), men var "naturlig å tenke at jenta ville komme før". Så fortsetter å holde en fot innafor hos dere mai-jenter ;)
Takk! Jenta mi kom to dager før termin, så kan fort bli mai ja
 
Back
Topp