Noen av oss som alt har vært på oul?

MammaMø90

Glad i forumet
It's gonna be May 2019
hvordan gikk det ? Fikk du ny termin? Gutt ? Jente ?

Kanskje vi kan lage en sånn tråd å følge med hverandre nå som det nærmer seg :D
 
hvordan gikk det ? Fikk du ny termin? Gutt ? Jente ?

Kanskje vi kan lage en sånn tråd å følge med hverandre nå som det nærmer seg :D

Jeg skal på fredag, men veldig spent på resten av gjengen også! Så det hadde vært fint med en sånn tråd❤️
 
Skal i morgen:)
 
Var på ul i dag, termin stemmer bra, altså 24.5 Får ny ul i uke 18/19. Fikk se en sprellende liten skrott og noe bittelite som kanskje kan tyde på at vi får en gutt til uten at de ville si noe sikkert i dag .
 
Var på OUL på mandag, 18+0. Alt vel med den lille jenta og termin på samme dag som menstermin, 2.mai.
 
Jeg var på oul sist fredag. Her har jeg en veldig aktiv liten gutt i magen Fikk termin 2.mai
 
Jeg var i dag!
Jeg skal bli guttemamma :):Heartblue
Vi fikk se en lat liten gutt som hadde lagt seg på tvers langt nedi bekkenet hehe... Da tok det lang tid å få tatt alle mål. Det gjorde ikke oss noe som helst :happy: termin er flyttet fra 5. Til 3. Mai!
 
Jeg var i dag!
Jeg skal bli guttemamma :):Heartblue
Vi fikk se en lat liten gutt som hadde lagt seg på tvers langt nedi bekkenet hehe... Da tok det lang tid å få tatt alle mål. Det gjorde ikke oss noe som helst :happy: termin er flyttet fra 5. Til 3. Mai!
Gratulerer med gutt❤
 
Var sist onsdag :). Fikk termin 4 mai så va ca 5-6 dager etter legen sin termin ( men veldig forventet av meg asså). Kjønn ville me ikkje vita men fikk de til å skrive det på en lapp sånn i tillfelle me ombestemme oss :hilarious:;)
 
Back
Topp