Var på tirsdag og fikk vite at storebror får en lillesøster Alt vel, ble flytta ei uke tilbake til 8. Mai
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer❤Var på tirsdag og fikk vite at storebror får en lillesøster Alt vel, ble flytta ei uke tilbake til 8. Mai
Gratulerer med gutt❤Var på torsdag. Fikk bekreftet at vi venter en gutt og ble flyttet frem noen dager, fra 11. til 8.mai
Tusen takkGratulerer med gutt❤
Er veldig gøy og koselig å være guttemamma❤Tusen takk
Jeg gleder meg veldig til å få oppleve det! Har alltid sett for meg at jeg kommer til å bli guttemamma. Lurer ofte på hvem han ønsker å være og hva som kommer til å gjøre han glad Du har to gutter fra før? Vet dere hva den tredje blir?Er veldig gøy og koselig å være guttemamma❤
Ja, vi har 2 gutter Han eldste er en litt sånn type tøffing på en god måte Og han yngste er er en type myk gutt Nei, det veit vi ikke enda. Skal på ultralyd til onsdag Blir spennende å se hva det blir denne gangen Guttene ønsker seg veldig en lillesøsterJeg gleder meg veldig til å få oppleve det! Har alltid sett for meg at jeg kommer til å bli guttemamma. Lurer ofte på hvem han ønsker å være og hva som kommer til å gjøre han glad Du har to gutter fra før? Vet dere hva den tredje blir?
Ja, vi har 2 gutter Han eldste er en litt sånn type tøffing på en god måte Og han yngste er er en type myk gutt Nei, det veit vi ikke enda. Skal på ultralyd til onsdag Blir spennende å se hva det blir denne gangen Guttene ønsker seg veldig en lillesøster
Gratulerer med guttVar på torsdag. Fikk bekreftet at vi venter en gutt og ble flyttet frem noen dager, fra 11. til 8.mai
TakkGratulerer med gutt
tusen takk❤Så stas Høres veldig bra ut. Lykke til med ultralyd på onsdag
Kjekt å få en ekstra titt da!Var på ultralyd på onsdag, ca uke 19 alt så bra ut, men den lille frøkna hadde boret hodet så langt ned at de ikke fikk målt og fastsatt termin - hun ville ikke flytte seg selvom jeg hoppet og spratt litt heller så da blir det ny ultralyd til uka igjen.... er jo helt greit det
Gratulerer så mye Kjekt med en ny ultralyd daHar vært på OUL. Ble flyttet fra 15 til 25 Mai. (27 Mai etter tidlig ul 7+4). Siden jeg bare var 16 + 5 får vi komme tilbake 2 Januar å se enda en gang over alt, selvom hun var fornøyd med målene..
Og det blir en lillebror til alles store sjokk
Ja det er ikke feil Har en følelse av at det blir mange fremover siden jeg blir fulgt opp pga risikoGratulerer så mye Kjekt med en ny ultralyd da
Var på ultralyd på onsdag, ca uke 19 alt så bra ut, men den lille frøkna hadde boret hodet så langt ned at de ikke fikk målt og fastsatt termin - hun ville ikke flytte seg selvom jeg hoppet og spratt litt heller så da blir det ny ultralyd til uka igjen.... er jo helt greit det