Noen av oss som alt har vært på oul?

Var på tirsdag og fikk vite at storebror får en lillesøster ❤️ Alt vel, ble flytta ei uke tilbake til 8. Mai :)
 
Var på torsdag. Fikk bekreftet at vi venter en gutt og ble flyttet frem noen dager, fra 11. til 8.mai :happy:
 
Er veldig gøy og koselig å være guttemamma❤
Jeg gleder meg veldig til å få oppleve det! :love017 Har alltid sett for meg at jeg kommer til å bli guttemamma. Lurer ofte på hvem han ønsker å være og hva som kommer til å gjøre han glad :Heartred Du har to gutter fra før? Vet dere hva den tredje blir? :happy:
 
Jeg gleder meg veldig til å få oppleve det! :love017 Har alltid sett for meg at jeg kommer til å bli guttemamma. Lurer ofte på hvem han ønsker å være og hva som kommer til å gjøre han glad :Heartred Du har to gutter fra før? Vet dere hva den tredje blir? :happy:
Ja, vi har 2 gutter:) Han eldste er en litt sånn type tøffing på en god måte:) Og han yngste er er en type myk gutt:) Nei, det veit vi ikke enda. Skal på ultralyd til onsdag:) Blir spennende å se hva det blir denne gangen:) Guttene ønsker seg veldig en lillesøster:)
 
Ja, vi har 2 gutter:) Han eldste er en litt sånn type tøffing på en god måte:) Og han yngste er er en type myk gutt:) Nei, det veit vi ikke enda. Skal på ultralyd til onsdag:) Blir spennende å se hva det blir denne gangen:) Guttene ønsker seg veldig en lillesøster:)

Så stas :woot: Høres veldig bra ut. Lykke til med ultralyd på onsdag :Heartred
 
Var på ultralyd på onsdag, ca uke 19 alt så bra ut, men den lille frøkna hadde boret hodet så langt ned at de ikke fikk målt og fastsatt termin - hun ville ikke flytte seg selvom jeg hoppet og spratt litt heller så da blir det ny ultralyd til uka igjen.... er jo helt greit det
 
Var på ultralyd på onsdag, ca uke 19 alt så bra ut, men den lille frøkna hadde boret hodet så langt ned at de ikke fikk målt og fastsatt termin - hun ville ikke flytte seg selvom jeg hoppet og spratt litt heller så da blir det ny ultralyd til uka igjen.... er jo helt greit det
Kjekt å få en ekstra titt da!
 
Sniker litt fra juni her. Kjekt å lese om dere som har vært på oul allerede! Jeg har ul neste uke, så mulig jeg flyttes frem til dere :) Min menstermin er hvertfall høyst usikker, så spent på hvordan det går :Heartred
 
Har vært på OUL. Ble flyttet fra 15 til 25 Mai. (27 Mai etter tidlig ul 7+4). Siden jeg bare var 16 + 5 får vi komme tilbake 2 Januar å se enda en gang over alt, selvom hun var fornøyd med målene.. :Heartpink

Og det blir en lillebror til alles store sjokk :Heartblue:love7
 
Har vært på OUL. Ble flyttet fra 15 til 25 Mai. (27 Mai etter tidlig ul 7+4). Siden jeg bare var 16 + 5 får vi komme tilbake 2 Januar å se enda en gang over alt, selvom hun var fornøyd med målene.. :Heartpink

Og det blir en lillebror til alles store sjokk :Heartblue:love7
Gratulerer så mye:) Kjekt med en ny ultralyd da:)
 
Var på ultralyd på onsdag, ca uke 19 alt så bra ut, men den lille frøkna hadde boret hodet så langt ned at de ikke fikk målt og fastsatt termin - hun ville ikke flytte seg selvom jeg hoppet og spratt litt heller så da blir det ny ultralyd til uka igjen.... er jo helt greit det

Veldig greit å få se enda en gang da:love7
Jeg gleder meg til å se lille igjen om 10 dager. Vi var på tidlig ul så har hatt en liten sniktitt allerede :thumright Artig med ultralyd :Heartred
 
Back
Topp