Noen andre som har termin i slutten av desember og begynner bli litt lei ?

Sniker litt fra januar. Jeg har termin 2.januar så er ikke så langt unna slutten av desember. Jeg er lei av å vente, men må helt sikkert vente helt til uke 40-41 :(
Vi får håpe på at du blir endel av desember gjengen da.... men det er kjipt å tenke på at en kan gå to uker over ja:confused:
 
Det føles ut som om du tisser på deg:p hos meg gikk vannet med første rett etter jeg hadde lagt meg, det sildret endel, men ikke veldig mye, først og så kom det gradvis. Det var ikke sånn at alt kom med det samme. Men du vet når det er vannet for du klarer ikke holde igjen:)
Fødselen startet forresten med en gang hos meg, tok bare 6 timer:)
 
Fødselen startet forresten med en gang hos meg, tok bare 6 timer:)
Med fjerdemann på vei begynner jo du å bli drevet i faget ;) Har plutselig forstått at jeg kanskje må være innstilt på at vannet går i det hele tatt denne gangen. Sist måtte de ta det på sykehuset, så det har liksom ikke slått meg at det plutselig bare kan gå uten videre. :)
 
Med fjerdemann på vei begynner jo du å bli drevet i faget ;) Har plutselig forstått at jeg kanskje må være innstilt på at vannet går i det hele tatt denne gangen. Sist måtte de ta det på sykehuset, så det har liksom ikke slått meg at det plutselig bare kan gå uten videre. :)
Det er som om å bråvåkne når det skjer:p det kommer så uventet!når de andre fødslene startet var det som kynnere som jeg lurte på om var rier osv tok litt tid før jeg skjønte at nå var det i gang. Når vannet gikk var det jo ikke tvil om ka som var igang!:)
 
Ikke direkte lei egentlig, mer utålmodig siden førstemann kom i uke 37.. ikke det at man kan forvente det igjen, men man gjør det kanskje likevel :p
 
I dag hadde jeg så masse stikninger i underlivet, kjentes ut som om hun prøvde presse seg ut :p Og det var en som kommenterte at munnen min så fyldigere ut enn vanlig...har hørt det og er et tegn, men ikke vet jeg! Gi en lyd om dere kjenner noen modningstegn! Spennende:D
 
De stikningene har jeg også, og de har vært der av og på i en mnd. Hodet er ikke festet. Veldig ubehagelig! Ellers er det kynnere hver time. Ellers ingen tegn på at noe skal skje. Må vel bare smøre oss med tålmodighet. :)
 
  • Liker
Reactions: Sam
Nesten så jeg føler at jeg aldri kommer til å føde når jeg leser alle tegnene deres!!
Her er det liksom ingenting som har forandret seg på flere mnd..
Men fantastisk å få føle seg bra så lenge som mulig altså :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
  • Liker
Reactions: Sam
Nesten så jeg føler at jeg aldri kommer til å føde når jeg leser alle tegnene deres!!
Her er det liksom ingenting som har forandret seg på flere mnd..
Men fantastisk å få føle seg bra så lenge som mulig altså :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Enig med deg ! :) Hvor langt er du på vei og når er termindato? Mulig du har skrevet det, men har blitt så mange kommentarer å bla igjennom i denne tråden at jeg bare spør:p
 
Enig med deg ! :) Hvor langt er du på vei og når er termindato? Mulig du har skrevet det, men har blitt så mange kommentarer å bla igjennom i denne tråden at jeg bare spør:p
37+2 i dag. Akkurat tre uker igjen! Startet permisjon fra jobb i dag , skal bare et par dager på skole- så blir det juleferie :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
14 dager igjen (termin 19e) å fryktelig lei nå! Sliter egentlig bare med å sove, ikke noe annet. En går jo rundt å kjenner etter og ser etter minste lille tegn på at det setter igang! Men nei da...ikke noe! Pinet meg gjennom en "kosestund" igår, å får vel ta husavask idag. Allt for att det skal skje noe! Utålmodig! :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Har termin om en 6 dager, hadde en del modningstegn for en ukes tid siden, men så forsvant nesten alle...

Føler jeg aldri kommer til å føde o_O
 
37+2 i dag. Akkurat tre uker igjen! Startet permisjon fra jobb i dag , skal bare et par dager på skole- så blir det juleferie :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Jeg har akkurat tre uker igjen også! Sitter å verper, prøver mote meg på noe husarbeid!!! :p
 
Har termin om en 6 dager, hadde en del modningstegn for en ukes tid siden, men så forsvant nesten alle...

Føler jeg aldri kommer til å føde o_O
Du er heldig som bare har seks dager til terminen ihvertfall, men skjønner følelsen! Ventingen på slutten er neste u-utholdelig !!! Du får bruke de siste dagene på å slappe av og samle krefter, plutselig er det igang:D
 
I dag har jeg vært supersulten etter flere mnd med litt dårlig matlyst. Har også følt meg sur, sint og på gråten, akkurat som hormonene løper løpsk (igjen.) Satser på at kroppen samler energi til fødsel, og at jeg bare er lei, sånn generelt, og ikke begynner å bli sprøyte gal... 37+5
 
I dag har jeg vært supersulten etter flere mnd med litt dårlig matlyst. Har også følt meg sur, sint og på gråten, akkurat som hormonene løper løpsk (igjen.) Satser på at kroppen samler energi til fødsel, og at jeg bare er lei, sånn generelt, og ikke begynner å bli sprøyte gal... 37+5
Kjenner igjen følelsene du beskriver, er så sur og lei for tiden. Kort lunte og super ustabile hormoner... :confused: og på toppen av det hele holder jegpå å bli gal av underlivsproblemene denne gangen!!! Klør, svir og øm, hele driten! Skal gjennom enda en soppkur! Har ikke vært plaget på denne måten i tidligere svangerskap...sengekos er jo praktisk talt umulig!
 
Jeg begynner også og bli rimelig Lei. Utfordring de siste ukene. Jeg har 4 uker igjen 10. Desember. Tror han kommer før, men innstiller meg på termindato så jeg ikke blir så deppa. Alt er klart og han kan bare komme syns jeg. Disse hornomonenen, den urolige magen, nedpress med hodet ned, magen har sunket, symfysesmerter, harde spark, sterke kynnere, kvalmen. Mye vann i kroppen. Ja, nei bare for og nevne noen plager. Kommer ikke til og savne det!
Det eneste som kommer til og bli rart er og ikke føle sparkene og de koselige stunderne innimellom<3
 
Kan nå informere om at en hyrdestund satte igang to av mine fødsler ;) den ene 7 dager før termin, den andre 3 dager etter. For at det skal fungere må det være modent. Bakdelen med det er at vi vet jo ikke når det er modent, jordmor undersøker vel ikke før etter termin, eller? Men hvis det er modent kan det jo skje før termin som med min andremann,der var det tydligvis klart en uke før, så det er bare å hive seg rundt :p Jeg har ihvertfall tenkt å prøve når termindato nærmer seg :D
 
Back
Topp