Noen andre som har termin i slutten av desember og begynner bli litt lei ?

En tråd i 'Desember 2013' startet av Sam, 2 Des 2013.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Heffalumpen Glad i forumet

Takk, takk. Kjenner at jeg er litt spent. Har hatt tidenes kynner-maraton hele helga og i dag så hvis jeg er helt umoden blir det nok litt nedtur...... Samtidig så føles det som om denne ungen aaaaldri har tenkt seg ut heller, ligger å koser seg høyt oppe i bekkenet/magen, så vet ikke helt hva jeg skal tro!

2. JaHi123 Glad i forumet Høsthjerter 2017

41+0 her å null tegn til slimpropp.. :p

3. Sam Forelsket i forumet

Nå føder du snart uansett slimpropp eller ei!:) gleder meg til å få melding om at du har født!:D Ønsker deg lykke til nå, tilfelle jeg ikke rekker det:happy112

4. Sam Forelsket i forumet

Gi en lyd ang koss det står til inni der da!? Spennende å høre om du er moden! Lykke til!

5. Lillfisen Glad i forumet

Skal krysse fingrene for deg :) Gleder meg til å høre oppdatering på ståda!

6. JaHi123 Glad i forumet Høsthjerter 2017

Takk for det! Jordmor håpte på telefon imorgen tidlig rundt 4/5 så vi får håpe bebis hører etter!^^

7. Lene Flørter med forumet

absolutt ingen tegn her heller.. leiter og leiter, men fins ikke store forskjellen fra forrige uke eller uka før der igjen.. har ikke store troa på at noe skjer før nyttår.. :s

8. Challa Betatt av forumet

Har hatt maserier i ett sett i 3 daga no, natt som dag. Søvn e det lite av for å si det sånn, kjennes ut som e har løpt marraton når e våkna etter dei småduppane e har :p Termin e på fredag så håpe at det skjer nokke snart, magen e heilt utslitt.

Last edited: 17 Des 2013
  9. Sam Forelsket i forumet

Satse på at det blir en ganske rask fødsel da;) bra at kroppen jobber med "saken", men jeg håper du får litt søvn og!

10. Sam Forelsket i forumet

Ungene på hytten med besteforeldre, husarbeidet gjort, nå blir det ihvertfall venting!:)

11. Lillfisen Glad i forumet

Da er det vel bare å sette i gang med modningstiltakene ;)

12. Sam Forelsket i forumet

Jepp,nå er det på tide:p

13. løvetann80 Flørter med forumet

Kos dere!

Del denne siden