Noen andre som har termin i slutten av desember og begynner bli litt lei ?

Jeg er også her. Termin 24.12. Jeg er like lei som dere, og vil gjerne høre dere klage mer før fødsel, så blir jeg ikke så alene. :)

Jeg er så trøtt hele dagen jeg også .
Jeg har termin 28.12 og klar som et egg nåååå! :D
 
Huff, lite energi er en av de verste plagene nå! Jeg er så trøtt og sliten at jeg får dårlig samvittighet av det :/ så forstår hvordan du har det! føler jeg burde hatt nedvask før fødselen, men blæ utsetter det litt til!! :) Du er heldig som kan holde beibisen kanskje om under 14 dager da! Jeg må vente i tre uker :p
Ja vi får nå se. Storebror kom dagen før termin, så jeg håper jo at jeg slipper å gå over, men tør ikke helt å håpe på den samme flaksen igjen. Da blir jeg bare så sykt skuffa hvis termindatoen kommer og går uten noe action:) Snaaaart ferdig......
 
Jeg er så søtsyyyk for tiden òg, noen andre som har det slik? Sikkert fordi jeg er så trøtt og sukker gir inntrykk av energi et øyeblikk, men vet det ikke er bra o_O voldsomt kor mye vi skal få dårlig samvittighet for :p
Jupp. Godtesjuk ut av en annen verden men orker ikke å ha dårlig samvittighet engang. Idag trykka jeg i meg en svær kokosbolle OG en sjokolade - på kanskje 10 minutter:)
 
Vondt i underlivet og svetter som bare det. Tenk om det skjer noe snart :D 12 dager igjen. Første eksamen på torsdag :p

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Så bra at det er flere som kjenner seg trøtt og sugen på nå søtt :p
Har ligget på sofaen idag og spist ei STOR plate med sjokolade, men fikk ikke mere energi nei, bare lure meg selv.. Håper at det blir litt likar i mårå, har jo en del som skal i hus før lille kommer :) Har også en del hetetokter som kommer og går, kjennes ut som at hjerte hopper ut av stilling, stikking i underlivet, ingen pust og hard mage innimellom slaga :p Håper virkelig at det skjer noe snart, lei av og være stor :p
 
Skjønner at det er mange utålmodige sjeler her på desember etter hvert :)

Selv var jeg hos frisøren i over to timer i dag. Det slo meg når jeg satt der med fargen i håret, bladet i handa og en VARM kaffekopp i hånden - at plutselig går det en stund til neste gang man får drikke en varm kaffekopp sammenhengende igjen. I alle fall husker jeg det fra frøkna var baby; aner ikke hvor mange kaffekopper som ble glemt og måtte drikkes kalde :)
Så her er det bare å finne lysglimtene nå i ventetida gitt!
 
  • Liker
Reactions: Sam
Skjønner at det er mange utålmodige sjeler her på desember etter hvert :)

Selv var jeg hos frisøren i over to timer i dag. Det slo meg når jeg satt der med fargen i håret, bladet i handa og en VARM kaffekopp i hånden - at plutselig går det en stund til neste gang man får drikke en varm kaffekopp sammenhengende igjen. I alle fall husker jeg det fra frøkna var baby; aner ikke hvor mange kaffekopper som ble glemt og måtte drikkes kalde :)
Så her er det bare å finne lysglimtene nå i ventetida gitt!
Ja det er lenge til vi får noe egentid igjen. Nettopp derfor slo jeg på stortromma og booket meg inn på et spa - så idag har jeg ligget på bassengkanten i slåbrok med en god bok i flere timer, og unnet meg både fotpleie og ansiktsbehandling. Niiiice!!
 
Det hørtes utrolig godt ut Haffani :)

Har ett spørsmål til dere, var på skjekk i dag, og fikk legen til og skjekke skjeden, han var ganske forsiktig og stakk ikke fingrene hardt inn, men han sa at han ikke kjente noe, hva vill det si??
Proppen gjikk for noen dager siden, så æ mene at livmormunnen skal komme nedover, eller er æ helt fjern på det nå???:anyone
 
Jupp. Godtesjuk ut av en annen verden men orker ikke å ha dårlig samvittighet engang. Idag trykka jeg i meg en svær kokosbolle OG en sjokolade - på kanskje 10 minutter:)
Godt å vite at jeg ikke er den eneste :p jeg har trykt ned en halv rombolle, og tre risboller i dag!!!:) Tror jeg har ete noe søtt hver dag! Ungen må ut snart sånn at jeg ikke blir trillrund :p Tror det må være hormonene som løper løpsk! Føler jeg har konstant pms!!!
 
Ja det er lenge til vi får noe egentid igjen. Nettopp derfor slo jeg på stortromma og booket meg inn på et spa - så idag har jeg ligget på bassengkanten i slåbrok med en god bok i flere timer, og unnet meg både fotpleie og ansiktsbehandling. Niiiice!!
Deeeilig!!! Jeg og viiil! Jeg fikk blomster av mannen i dag da som sa han var stolt av konemoren som bærer fram hans fjerde barn :D Tror han merker at jeg trenger litt ekstra oppmuntring no:p
 
Det hørtes utrolig godt ut Haffani :)

Har ett spørsmål til dere, var på skjekk i dag, og fikk legen til og skjekke skjeden, han var ganske forsiktig og stakk ikke fingrene hardt inn, men han sa at han ikke kjente noe, hva vill det si??
Proppen gjikk for noen dager siden, så æ mene at livmormunnen skal komme nedover, eller er æ helt fjern på det nå???:anyone
Det må ikke nødvendigvis skje, kan bruke tid på å bli moden etter slimproppen har gått. Men det tyder definitivt på at ting skjer etterhvert, men kan fremdeles gå dager og uker i verstefall:( men vi får håpe på at det betyr at det ikke er så lenge til! du kan lese litt ka jordmor sier om det her: http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/143948388-livmortappenlivmorhalsen/
 
Skjønner at det er mange utålmodige sjeler her på desember etter hvert :)

Selv var jeg hos frisøren i over to timer i dag. Det slo meg når jeg satt der med fargen i håret, bladet i handa og en VARM kaffekopp i hånden - at plutselig går det en stund til neste gang man får drikke en varm kaffekopp sammenhengende igjen. I alle fall husker jeg det fra frøkna var baby; aner ikke hvor mange kaffekopper som ble glemt og måtte drikkes kalde :)
Så her er det bare å finne lysglimtene nå i ventetida gitt!
Du har så rett! Lange frisørbesøk kan vi se langt etter i tiden etter fødselen :p Fikk lyst dra til frisøren og freshe med jeg òg!:D
 
Sniker litt fra januar. Jeg har termin 2.januar så er ikke så langt unna slutten av desember. Jeg er lei av å vente, men må helt sikkert vente helt til uke 40-41 :(
 
Noen her som kan forklare hvordan det føles når vannet går?
Det føles ut som om du tisser på deg:p hos meg gikk vannet med første rett etter jeg hadde lagt meg, det sildret endel, men ikke veldig mye, først og så kom det gradvis. Det var ikke sånn at alt kom med det samme. Men du vet når det er vannet for du klarer ikke holde igjen:)
 
Noen her som kan forklare hvordan det føles når vannet går?
Vannet mitt gikk med et "splash" da jeg sto opp fra senga en morgen som førstegangsfødende i 2002. Det var rikelig, kanskje en halv liter. Skjønte med en gang at det var vannet som gikk. Hadde ingen andre symptomer. Dette var 2 dager før termin, og fødselen startet ca 12 timer etter med rier.
 
Back
Topp