ORIGINAL: Thinkerbell82
En ting, om dere misliker jobben deres så mye, hvorfor jobber dere i butikk da? Syns litt synd på de eldre jeg som sikkert har pynta seg for å gå i butikken.
En pose her og en pose der, er vel ikke det som er avgjørende for års overskuddet.
Jeg er vist en god flink kunde i følge lista. Personalet i butikken har alt og si fof hvordan folk oppører seg. Er du dust så er jeg dust tilbake .
En pose her og en pose der blir MANGE poser til slutt... Tror ikke dere er klar over hvor mange poser som går utav en matbutikk i løpet av en dag[8|]
Noe som også irriterer meg er når man står i kø og det åpnes ny kasse, da stormer de som står BAKERST i køen, altså de som har stått der kortest, bort til den nye kassen. WTF? Jeg lar alltid folk foran meg i køen gå før meg i en evt ny kasse, noe annet er for meg forferdelig egoistisk.
Ellers så har du folk som vil forbi deg i butikken og du står i veien for dem, de kjører bare vogna si på deg for det er jo grusomt forferdelig farlig å snakke til folk. "Unnskyld, kan jeg få komme forbi deg?" Er det så jævla vanskelig å si? Du dør ikke av det! Har også de som ikke skal ha noe i butikken allikevel så de skal gå ut gjennom kasseområdet, så bare brøyter de seg fram mellom menneskene som står i kø, ikke noe "unnskyld kan jeg få komme forbi?" der heller. Sist vi var på obs! og handla havna jeg nesten oppå det der rullebåndet da en fyr bare skubbet meg til sides for han skulle forbi. Dust. [>:]