Noe på gang?

Ok. Lykke til :happy: hadde en overraskende fin fødsel, hadde gruet meg unødvendig, var så spent siden jeg ikke viste hva jeg gikk til.

Men det Ble et annet forløp etter fødsel enn jeg så for meg grunnet blødninger osv men idag er formen bra har vi endelig kommet hjem ;)
Høres deilig ut! Ikke det etterpå da, men alle får vell noe:/ men så deilig å komme seg hjem, nyt tiden :)
 
Det begynte igjen rundt midnatt, vi dro på føden på morrakvisten, og på ettermiddagen var den vakreste lille babyen vår her :Heartred
Gratulerer :) ble det en fin fødsel? :)
 
Gratulerer :) ble det en fin fødsel? :)

Tusen takk:)

Det ble en litt vel heftig opplevelse, hadde kraftige rier fra jeg kom inn på føden og det bare økte på fram mot kl.12. Kom gjerne flere i serie uten opphold mellom, var helt grusomt! Kom i aktiv fødsel da etter 8 timer med heftige rier, og så var han ute etter under tre timer i aktiv fødsel. Rier uten opphold i over to timer var litt voldsomt for min del, hadde takket ja til ett skudd i nakken om de hadde tilbudt meg det! :eek:
Hadde også glemt hvor sinnsykt det føles å presse ut hodet! Men ut kom han på fire pressrier, så akkurat det var ikke det verste..

Utrolig godt å være ferdig, selv om det ble en heftig avslutning på disse 9 mnd!!
Men bare flotte jordmødre og barnepleiere her, føler oss virkelig godt tatt vare på her! :Heartred
 
Tusen takk:)

Det ble en litt vel heftig opplevelse, hadde kraftige rier fra jeg kom inn på føden og det bare økte på fram mot kl.12. Kom gjerne flere i serie uten opphold mellom, var helt grusomt! Kom i aktiv fødsel da etter 8 timer med heftige rier, og så var han ute etter under tre timer i aktiv fødsel. Rier uten opphold i over to timer var litt voldsomt for min del, hadde takket ja til ett skudd i nakken om de hadde tilbudt meg det! :eek:
Hadde også glemt hvor sinnsykt det føles å presse ut hodet! Men ut kom han på fire pressrier, så akkurat det var ikke det verste..

Utrolig godt å være ferdig, selv om det ble en heftig avslutning på disse 9 mnd!!
Men bare flotte jordmødre og barnepleiere her, føler oss virkelig godt tatt vare på her! :Heartred
Bra du føler deg godt tatt vare på. men ja fødsel er en heftig aktivitet som er godt å være ferdig med. jeg ble satt igang så ble veldig heftig og intenst når riene først kom. Men her var hun ute etter 2 t med rier å vi dro hjem under 10 timer etter fødsel
 
Bra du føler deg godt tatt vare på. men ja fødsel er en heftig aktivitet som er godt å være ferdig med. jeg ble satt igang så ble veldig heftig og intenst når riene først kom. Men her var hun ute etter 2 t med rier å vi dro hjem under 10 timer etter fødsel

Oj, det var kjapt!!
Jeg hadde ikke turt å reise hjem så tidlig :wideyed:
 
Oj, det var kjapt!!
Jeg hadde ikke turt å reise hjem så tidlig :wideyed:
Ikke? :p er veldig deilig å få jordmor på døren og slippe å dele rom med andre på sykehuset uten egentlig mulighet for besøk. hjemme er det rolig og greit :) desverre kom vi hjem og storebror fikk omgangssyke. vi hadde ikke akkurat et fantastisk opphold på barsel med førstemann
 
Ser den ! Håpe du snart sitt me baby i arman :D Her kjennes d ut som at d tar sæ litt opp igjen me mensemurringe, men æ tørr enda ikke håpe for mye :p

Hvordan går det ? Her gikk akkurat slimproppen. Var blandet med brunt blod. Merka det når jeg tørka meg:) og selvfølgelig er jeg alene, da familien dro tilbake igår:p
 
Her er det termin i dag. Hatt mensmurringer hele morgenen som ikke har gitt seg som de pleier, men tør ikke håpe på noe. En del kynnere, og mini som spreller som besatt i dag. Det er vel ofte sånn at de heller roer seg før fødsel?
 
Hvordan går det ? Her gikk akkurat slimproppen. Var blandet med brunt blod. Merka det når jeg tørka meg:) og selvfølgelig er jeg alene, da familien dro tilbake igår:p
Hei og Hallo :D Her blei det fødsel gitt :) Klokka 04.04, 23.01.17 kom der ei ganske så stor jente til verden :D <3 3765 tung og 52 lang :D Fødselen var lang og tung, da jeg lå med konstante smerter og rier i litt over 12 timer .. men d var verdt det :D Hvordan går d der?? :D
 
Hadde termin 20. Kjenner jeg er så misunnelig på alle dere som har født! Med forrige gikk jeg 12dager over termin og ble satt i gang. Er så mange som sier at det kan være annerledes denne gangen, og at det kan skje når som helst... Kjenner INGENTING, og er innstilt på igangsetting denne gangen også. Umotivert og LEI! Sånn, da var det sagt... Heldige dere med bebiser i armene!
 
Hei og Hallo :D Her blei det fødsel gitt :) Klokka 04.04, 23.01.17 kom der ei ganske så stor jente til verden :D <3 3765 tung og 52 lang :D Fødselen var lang og tung, da jeg lå med konstante smerter og rier i litt over 12 timer .. men d var verdt det :D Hvordan går d der?? :D

Åååå så bra!! :D <33 Gratulere :D :D flink er du :)

Her kommer det visst ingen baby! Trives for godt i magen! Hehe :p (lei nå!)
 
Hadde termin 20. Kjenner jeg er så misunnelig på alle dere som har født! Med forrige gikk jeg 12dager over termin og ble satt i gang. Er så mange som sier at det kan være annerledes denne gangen, og at det kan skje når som helst... Kjenner INGENTING, og er innstilt på igangsetting denne gangen også. Umotivert og LEI! Sånn, da var det sagt... Heldige dere med bebiser i armene!

Hold ut <3
 
Har mensen lignende smerter, murringer i korsryggen og det stikker i livmortappen. Kjennes hvertfall som om det kommer derfra. Lurer på om noe er på vei, har ikke termin før om 4 dager. Wæææ, blir litt redd når ting først skjer..
 
Back
Topp