Noe på gang?

Då har jag vart på övertidskontroll, livmorhalsen var helt avflata och jag var öppen 1 cm och hon kunde töja mig till 2 cm. Så nu är det nog inte väldigt långt undan. Har inga värkar men massa kynnere.

Så det blir väl till att vänta, vila och äta. (Tror jag gått upp fem extra kg denna veckan på övertid, sjukt uttråkad så äter bara hela tiden)
 
Hatt ganske kraftige rier (kraftige til å være i starten) i kveld, mellom 7-20 min mellom hver i ca 2,5 timer. Og så bare dabbet det av liksom, kjempefrustrerende!!

Hadde det sånn i 3 dager jeg. Av og på hele tiden. Veldig frustrerende
 
Her begynte det med regelmessige kynnere hvert 10'ende min.. så dro jeg til jm igårkveld 20.30. Fordi hun skulle gå av vakt kl 21.00, og da er det ikke noe vakt før på tirs kl 15. Hun ville vi skulle inn til sykehuset pga lang reisevei.

Har visst modnet seg, men hun fant bare 1 cm åpning.

På veien innover ble det til 4min imellom. Ble sjekket i halv 1 tiden inatt. Fremdeles 1 cm. Og fremdeles 4 min imellom.


Så her sitter vi da, på pasienthotell, uten noe framgang og kjeder vettet av oss :)
Akkurat d samme her .. holder på å bli gal :O Skjedd noe mer hos deg ??
 
Akkurat d samme her .. holder på å bli gal :O Skjedd noe mer hos deg ??

Niks. Dabbet bare av igjen :/ fått ei natt til på hotellet bare..
Syns det er veldig frustrerende da. Gikk slik med broren og,og da bare small det plutselig i magen,og han var ute etter 20 min. Da var der 2 cm i på kveld og på morgenen. Ante fred og ingen fare. Så plutselig inn med 8cm.

Nå sier de det samme som den gang: kom tilbake når det blir mer tak eller noe.

Selv synes jeg det er greit med ekstra sjekker om det er kommet lenger. Men når det fremdeles er samme resultat,så vil man heller ikke mase... føler meg ganske dum når jeg kommer ;p ikke enkelt dette:p
 
Last edited:
Niks. Dabbet bare av igjen :/ fått ei natt til på hotellet bare..
Syns det er veldig frustrerende da. Gikk slik med broren og,og da bare small det plutselig i magen,og han var ute etter 20 min. Da var der 2 cm i på kveld og på morgenen. Ante fred og ingen fare. Så plutselig inn med 8cm.

Nå sier de det samme som den gang: kom tilbake når det blir mer tak eller noe.

Selv synes jeg det er greit med ekstra sjekker om det er kommet lenger. Men når det fremdeles er samme resultat,så vil man heller ikke mase... føler meg ganske dum når jeg kommer ;p ikke enkelt dette:p
Satt med samme følelse som dæ :p Men no før vi reiste hjem igjen, tok ene jm meg med inn på et rom å strippet meg skikkelig og sa at hun håpet jeg kommer tilbake iløpet av helga :p Å nå kommer det bra med blod :D
 
Satt med samme følelse som dæ :p Men no før vi reiste hjem igjen, tok ene jm meg med inn på et rom å strippet meg skikkelig og sa at hun håpet jeg kommer tilbake iløpet av helga :p Å nå kommer det bra med blod :D

Å så heldig!! :) hadde du mange cm når hun gjorde det da?
 
Nu har i vart fall det börjat komma värkar här. Bara var 10e minut, 35-55 sekunder långa och inte speciellt onda. Hoppas det håller i sig!
(Sju dagar över idag).
 
Å så heldig!! :) hadde du mange cm når hun gjorde det da?
Nei, var bare 1 cm åpen, men synes hun snakket i at det var bare 1 cm igjen før mormunnen flata ut (?) skjønte ikke helt :p
Åsså var det mykt der .. men livmortappen min er langt bak, da baby sperrer for den :/ Og det klarer de ikke gjøre noe med, så de får ikke laget åpning på meg mens de stripper, bare vridd om en finger :/ Men lille ligger heeeeelt nede i bekkenet, festet og er klar :D
 
Nei, var bare 1 cm åpen, men synes hun snakket i at det var bare 1 cm igjen før mormunnen flata ut (?) skjønte ikke helt :p
Åsså var det mykt der .. men livmortappen min er langt bak, da baby sperrer for den :/ Og det klarer de ikke gjøre noe med, så de får ikke laget åpning på meg mens de stripper, bare vridd om en finger :/ Men lille ligger heeeeelt nede i bekkenet, festet og er klar :D

Oi, da ska d jo vær mulig t mæ å:/ samme dæm har sagt om mormunnen(?) min å. At den e tynn/kort. Moden og 1 cm åpning. Og at sen e baki:/ men d va jo ikke regelmessig t mæ før idag,helt t no igjen:) tør ikke spør heller ;p
 
Oi, da ska d jo vær mulig t mæ å:/ samme dæm har sagt om mormunnen(?) min å. At den e tynn/kort. Moden og 1 cm åpning. Og at sen e baki:/ men d va jo ikke regelmessig t mæ før idag,helt t no igjen:) tør ikke spør heller ;p
Ta bare å spørre dæm :) De gjør det sikkert :D Masse lykke til :)
 
Etter om og men,ble jeg strippet jeg også :p hvordan går det med deg?
Yeey !! :D Kjenner småe tak, men d tar seg ikke opp :/ Lurer på om slimpropp gikk i sta, men er så usikker på om d var den, da d bare var en stor klump med blod i :p Enn der ?? :D
 
Yeey !! :D Kjenner småe tak, men d tar seg ikke opp :/ Lurer på om slimpropp gikk i sta, men er så usikker på om d var den, da d bare var en stor klump med blod i :p Enn der ?? :D

Småe tak her og, men egentlig ikke så my mer enn d har vært:/ har komme blod, men ikke så veeldi my.. kan vær slimproppen ja ;) ende vel bare opp me maseria i fler daga... vært greit å bare bli ferdi no! :)
 
Småe tak her og, men egentlig ikke så my mer enn d har vært:/ har komme blod, men ikke så veeldi my.. kan vær slimproppen ja ;) ende vel bare opp me maseria i fler daga... vært greit å bare bli ferdi no! :)
Ja, enig me dæ :D Hadde vært veldig greit me fødsel i helga kjenne æ :p Håpe d tar sæ opp for dæ å at baby kommer no :)
 
Ja, enig me dæ :D Hadde vært veldig greit me fødsel i helga kjenne æ :p Håpe d tar sæ opp for dæ å at baby kommer no :)

Syns dæm kan værra snill me oss å kom no ja;) her har samboer planer om å fær hjæm me ungan imorra i 18-tia,(jobb&skole)så håpe bare d skjer nå før den tid.. :) like ikke å vær alein ;p
 
Syns dæm kan værra snill me oss å kom no ja;) her har samboer planer om å fær hjæm me ungan imorra i 18-tia,(jobb&skole)så håpe bare d skjer nå før den tid.. :) like ikke å vær alein ;p
Ser den ! Håpe du snart sitt me baby i arman :D Her kjennes d ut som at d tar sæ litt opp igjen me mensemurringe, men æ tørr enda ikke håpe for mye :p
 
Syyyke mengder med slimproppen som kommer. Mensmerter og vondt i ryggen i hele går. Litt kvalm og dårlig i magen og fortsatt mensmerter. Kan ikke være lenge igjen nå!
Fikk DEN ria inatt, men la meg i fosterstilling for d var så vondt, nå gruer jeg meg til fødsel :| shitt så vondt det er:(

Høres ut som det skjer noe snart da :happy: lykke til med fødsel når tiden kommer. Prøv å ikke gru deg for mye, det går nok bra skal du se. Jeg gruet meg iallefall unødvendig.
 
Høres ut som det skjer noe snart da :happy: lykke til med fødsel når tiden kommer. Prøv å ikke gru deg for mye, det går nok bra skal du se. Jeg gruet meg iallefall unødvendig.
Takk! Blir uansett på mandag:) gruer meg fortsatt etter en helt intens førstefødsel og redd denne skal bli enda verre. Men vet ihvertfall hva som møter meg. Høres ut som du hadde en fin opplevelse? :)
 
Takk! Blir uansett på mandag:) gruer meg fortsatt etter en helt intens førstefødsel og redd denne skal bli enda verre. Men vet ihvertfall hva som møter meg. Høres ut som du hadde en fin opplevelse? :)

Ok. Lykke til :happy: hadde en overraskende fin fødsel, hadde gruet meg unødvendig, var så spent siden jeg ikke viste hva jeg gikk til.

Men det Ble et annet forløp etter fødsel enn jeg så for meg grunnet blødninger osv men idag er formen bra har vi endelig kommet hjem ;)
 
Back
Topp