Noe på gang?

1 uke på overtid idag, og har vært på overtidskontroll. Har ikke hatt noen tegn som jeg har merket, så ble positivt overrasket da jeg fikk vite at jeg hadde 2 cm åpning, og hun tøyde meg til 3. Nå kjenner jeg det murrer godt i ryggen, og føler meg skikkelig "støl" i lyskeområdet, så håper på at ting er i gang snart! Ellers var alle målinger fine, og hun veier nå 3900 gram.
 
1 uke på overtid idag, og har vært på overtidskontroll. Har ikke hatt noen tegn som jeg har merket, så ble positivt overrasket da jeg fikk vite at jeg hadde 2 cm åpning, og hun tøyde meg til 3. Nå kjenner jeg det murrer godt i ryggen, og føler meg skikkelig "støl" i lyskeområdet, så håper på at ting er i gang snart! Ellers var alle målinger fine, og hun veier nå 3900 gram.

Åå, härligt! Skall på övertidskontroll på fredag och håller tummarna för att få liknande besked som dig. Men vet inte hur mycket jag ska våga hoppas på [emoji28] Fick du åka hem igen?
 
Åå, härligt! Skall på övertidskontroll på fredag och håller tummarna för att få liknande besked som dig. Men vet inte hur mycket jag ska våga hoppas på [emoji28] Fick du åka hem igen?

Veldig deilig å få vite at ting går fremover! :) Fikk dra hjem :)
 
S hun trengte en bleie igrunn før han var klar over at hun var der. når hun ble byttet på ble det et stort skrik og da skulle P se hva som foregikk. han så s å ble hysterisk. Så når S var ferdig fikk P holde henne i sofaen. han var så fornøyd da. så skulle vi spise å da var p enda mer hysterisk. denne gangen fant han ut at det var krise hun var på andre siden av bordet, og han ikke kunne dele drikke of mat med henne. hun gulpet så pappaen tørket med klut. etterpå skulle p finne Gulpekluter og tørke henne i ansiktet og hente leker som han skulle legge oppå henne. Så var han misfornøyd med å ikke få holde slik han ville.. Men selvfølgelig måtte p begynne med oppkast etter leggetid. Så håper ikke hun får det allerede

Gratulerer så mye:)
 
Våkna i natt med en blødning og har hatt det jordmor mente var modningsrier i hele natt og litt utover dagen, men ikke skjedd noe mer. Nå håper jeg det tar seg opp i morgen sånn at jeg slipper å gå sånn i mange dager :)
 
S hun trengte en bleie igrunn før han var klar over at hun var der. når hun ble byttet på ble det et stort skrik og da skulle P se hva som foregikk. han så s å ble hysterisk. Så når S var ferdig fikk P holde henne i sofaen. han var så fornøyd da. så skulle vi spise å da var p enda mer hysterisk. denne gangen fant han ut at det var krise hun var på andre siden av bordet, og han ikke kunne dele drikke of mat med henne. hun gulpet så pappaen tørket med klut. etterpå skulle p finne Gulpekluter og tørke henne i ansiktet og hente leker som han skulle legge oppå henne. Så var han misfornøyd med å ikke få holde slik han ville.. Men selvfølgelig måtte p begynne med oppkast etter leggetid. Så håper ikke hun får det allerede
Så kjipt at han har fått oppkast :( Ho skal være ganske beskyttet når en ammer, men ville nok prøvd å holde de litt fra hverandre og at pappaen tar P, så kanskje du og S slipper å bli syke :) God bedring til P :)
 
Så kjipt at han har fått oppkast :( Ho skal være ganske beskyttet når en ammer, men ville nok prøvd å holde de litt fra hverandre og at pappaen tar P, så kanskje du og S slipper å bli syke :) God bedring til P :)
Tusen takk :) vi har prøvd å holde de litt unna hverandre :) men P må være hjemme til mandag, så lenge å ha 2 barn hjemme. hvordan går det med dere? :)
 
Tusen takk :) vi har prøvd å holde de litt unna hverandre :) men P må være hjemme til mandag, så lenge å ha 2 barn hjemme. hvordan går det med dere? :)
Går veldig fint med oss :) Vi storkoser oss og for min del er det lettere med to små barn enn et barn og det å være gravid :)
 
Hatt ganske kraftige rier (kraftige til å være i starten) i kveld, mellom 7-20 min mellom hver i ca 2,5 timer. Og så bare dabbet det av liksom, kjempefrustrerende!!
 
Hatt ganske kraftige rier (kraftige til å være i starten) i kveld, mellom 7-20 min mellom hver i ca 2,5 timer. Og så bare dabbet det av liksom, kjempefrustrerende!!
Begynte det på'an igjen?
 
Har fryktelig vondt i korsryggen IG halebeinet, vet ikke om det er et tegn, men det gir seg ikke uansett hvordan stilling jeg sitter eller ligger i
 
Ble sjekket av jordmor i dag og er moden. Ca 1 cm igjen av halsen men den er myk. Ca 2 cm åpning. Hun tøyde litt men turte ikke så mye i tilfelle vannet skulle gå. Hun dyttet på hodet til baby.

Så nå venter jeg på at vondtene skal komme for fullt. Har noen masrier her og der men overhodet ikke regelmessige.

Overtidskontroll i morra. Da regner jeg med å bli tøyd mer/satt i gang.

Gleder meg til å møte henne nå. [emoji175]
 
Hvor mye kan det egentlig være av den slimproppen?! Har dradd ut svære klumper ikveld, første gikk ogår med litt blod... satser på det er et godt modningstegn!!
 
Æ har fått kynnera som vare lengre å lengre .. betyr d noe for modning eller ? Ikke vonde kynnera om d har noe å si (?) :p
 
Her begynte det med regelmessige kynnere hvert 10'ende min.. så dro jeg til jm igårkveld 20.30. Fordi hun skulle gå av vakt kl 21.00, og da er det ikke noe vakt før på tirs kl 15. Hun ville vi skulle inn til sykehuset pga lang reisevei.

Har visst modnet seg, men hun fant bare 1 cm åpning.

På veien innover ble det til 4min imellom. Ble sjekket i halv 1 tiden inatt. Fremdeles 1 cm. Og fremdeles 4 min imellom.


Så her sitter vi da, på pasienthotell, uten noe framgang og kjeder vettet av oss :)
 
Er ikke sikker på om det er slimproppen, men jeg tror den har begynt å gå nå. Da jeg tørket NEG var det litt oransj akti på papiret, så tørket heh igjen og da var det en liten klump med blod ..
 
Syyyke mengder med slimproppen som kommer. Mensmerter og vondt i ryggen i hele går. Litt kvalm og dårlig i magen og fortsatt mensmerter. Kan ikke være lenge igjen nå!
Fikk DEN ria inatt, men la meg i fosterstilling for d var så vondt, nå gruer jeg meg til fødsel :| shitt så vondt det er:(
 
Back
Topp