Noe på gang?

Hvordan går det? :)
Etter å gått på drypp i full mengde og flere timer fikk jrg rier. tidligere viste maskinen masse små rier men jeg kjente ikke noen av dem. Hadde 4-5 cm uten rier. maskinen registrerte noen men jeg kjente ingen. Fikk rier rett over 11 og 10 over 1 var hun født

Etter å gått på drypp i full mengde og flere timer fikk jrg rier. tidligere viste maskinen masse små rier men jeg kjente ikke noen av dem. Hadde 4-5 cm uten rier. maskinen registrerte noen men jeg kjente ingen. Fikk rier rett over 11 og 10 over 1 var hun født
Gratulerer så mye! Høres ut som en drømmefødsel :)

Gratulerer så mye! Høres ut som en drømmefødsel :)
Det vsr ingen drømmefødsel. det vsr veldig intenst og vondt. tenk deg med ekstreme smerter konstant i 2 timer. Første fødsel var bedre selv om den og vsr intens. Men tusen takk ;)

Gratulerer så mye :)

Hei, tenkte vi kunne ha lignende tråd som desember 16 hvor vi deler små tegn på at ting nærmer seg:happy:. For noen er jo termindato veldig nær nå. Selv har jeg ikke termin før slutten av januar, men kjenner kroppen forbereder seg! 3.gangs så her har nok livmora fått kjørt seg litt før :p

Da har vannet gått og jeg venter på at riene skal komme. Inn på kontroll kl 16:) idag er det akkurat en uke siden mamman min døde av kreft og imorgen er det begravelse, så her er det følelser i sving. Prøver å tenke positivt. Mamma hadde blitt superstolt, og jeg fikk vært med henne de siste dagene på sykehuset før og når hun døde❤️ Termin er 26.1

Da har vannet gått og jeg venter på at riene skal komme. Inn på kontroll kl 16:) idag er det akkurat en uke siden mamman min døde av kreft og imorgen er det begravelse, så her er det følelser i sving. Prøver å tenke positivt. Mamma hadde blitt superstolt, og jeg fikk vært med henne de siste dagene på sykehuset før og når hun døde[emoji173]️ Termin er 26.1

Oj, vilken vecka. Man tappar orden. Men du verkar vara stark och ha en fantastisk inställning - blir inte annat än imponerad. Beklagar sorgen och lycka till idag!

Da har vannet gått og jeg venter på at riene skal komme. Inn på kontroll kl 16:) idag er det akkurat en uke siden mamman min døde av kreft og imorgen er det begravelse, så her er det følelser i sving. Prøver å tenke positivt. Mamma hadde blitt superstolt, og jeg fikk vært med henne de siste dagene på sykehuset før og når hun døde❤️ Termin er 26.1
Kondulerer<3 og lykke til:)

Da har vannet gått og jeg venter på at riene skal komme. Inn på kontroll kl 16:) idag er det akkurat en uke siden mamman min døde av kreft og imorgen er det begravelse, så her er det følelser i sving. Prøver å tenke positivt. Mamma hadde blitt superstolt, og jeg fikk vært med henne de siste dagene på sykehuset før og når hun døde[emoji173]️ Termin er 26.1
Kondolerer så uendelig mye og sender deg verdens største klem <3

Det vsr ingen drømmefødsel. det vsr veldig intenst og vondt. tenk deg med ekstreme smerter konstant i 2 timer. Første fødsel var bedre selv om den og vsr intens. Men tusen takk ;)
Skal legge ut min historie etterhvert ;) Skjønner det var intenst, men ja det høres likvel ut som en drømmefødsel. Beklager at jeg sier det. Ikke vondt ment! Du er kjempe sterk! Nyt tiden med lille.

Skal legge ut min historie etterhvert ;) Skjønner det var intenst, men ja det høres likvel ut som en drømmefødsel. Beklager at jeg sier det. Ikke vondt ment! Du er kjempe sterk! Nyt tiden med lille.
Gjør det :) takk :) må du gjøre også :) nå er vi hjemme og storebror skal snart få treffe baby!

Gratulere så masse :D

Hvordan gikk første møtet? :)
S hun trengte en bleie igrunn før han var klar over at hun var der. når hun ble byttet på ble det et stort skrik og da skulle P se hva som foregikk. han så s å ble hysterisk. Så når S var ferdig fikk P holde henne i sofaen. han var så fornøyd da. så skulle vi spise å da var p enda mer hysterisk. denne gangen fant han ut at det var krise hun var på andre siden av bordet, og han ikke kunne dele drikke of mat med henne. hun gulpet så pappaen tørket med klut. etterpå skulle p finne Gulpekluter og tørke henne i ansiktet og hente leker som han skulle legge oppå henne. Så var han misfornøyd med å ikke få holde slik han ville.. Men selvfølgelig måtte p begynne med oppkast etter leggetid. Så håper ikke hun får det allerede

<3 Masse lykke til <3

Siden i går kveld har jeg kjent det jeg tror dere andre mener når dere snakker om nedpress. Kjennes ut som om hodet er på vei ut nesten, selv om det på ingen måte er det enda. Noe som skjer nedi der, men kjennes ikke ut som om noe er på gang likevel.

Back
Topp