Gutt2015Jente2016Lille2019
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Desemberskatter 2016
Januar 2017
It's gonna be May 2019
Junibarna 2019
Hvordan går det?Tusen takk
Tusen takk![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det?Tusen takk
Tusen takk![]()
Etter å gått på drypp i full mengde og flere timer fikk jrg rier. tidligere viste maskinen masse små rier men jeg kjente ikke noen av dem. Hadde 4-5 cm uten rier. maskinen registrerte noen men jeg kjente ingen. Fikk rier rett over 11 og 10 over 1 var hun fødtHvordan går det?![]()
Gratulerer så mye! Høres ut som en drømmefødselEtter å gått på drypp i full mengde og flere timer fikk jrg rier. tidligere viste maskinen masse små rier men jeg kjente ikke noen av dem. Hadde 4-5 cm uten rier. maskinen registrerte noen men jeg kjente ingen. Fikk rier rett over 11 og 10 over 1 var hun født
Det vsr ingen drømmefødsel. det vsr veldig intenst og vondt. tenk deg med ekstreme smerter konstant i 2 timer. Første fødsel var bedre selv om den og vsr intens. Men tusen takkGratulerer så mye! Høres ut som en drømmefødsel![]()
Gratulerer så myeEtter å gått på drypp i full mengde og flere timer fikk jrg rier. tidligere viste maskinen masse små rier men jeg kjente ikke noen av dem. Hadde 4-5 cm uten rier. maskinen registrerte noen men jeg kjente ingen. Fikk rier rett over 11 og 10 over 1 var hun født
Tusen takkGratulerer så mye![]()
Hei, tenkte vi kunne ha lignende tråd som desember 16 hvor vi deler små tegn på at ting nærmer seg. For noen er jo termindato veldig nær nå. Selv har jeg ikke termin før slutten av januar, men kjenner kroppen forbereder seg! 3.gangs så her har nok livmora fått kjørt seg litt før
![]()
Da har vannet gått og jeg venter på at riene skal komme. Inn på kontroll kl 16idag er det akkurat en uke siden mamman min døde av kreft og imorgen er det begravelse, så her er det følelser i sving. Prøver å tenke positivt. Mamma hadde blitt superstolt, og jeg fikk vært med henne de siste dagene på sykehuset før og når hun døde[emoji173]️ Termin er 26.1
Kondulerer<3 og lykke tilDa har vannet gått og jeg venter på at riene skal komme. Inn på kontroll kl 16idag er det akkurat en uke siden mamman min døde av kreft og imorgen er det begravelse, så her er det følelser i sving. Prøver å tenke positivt. Mamma hadde blitt superstolt, og jeg fikk vært med henne de siste dagene på sykehuset før og når hun døde
Termin er 26.1
Kondolerer så uendelig mye og sender deg verdens største klem <3Da har vannet gått og jeg venter på at riene skal komme. Inn på kontroll kl 16idag er det akkurat en uke siden mamman min døde av kreft og imorgen er det begravelse, så her er det følelser i sving. Prøver å tenke positivt. Mamma hadde blitt superstolt, og jeg fikk vært med henne de siste dagene på sykehuset før og når hun døde[emoji173]️ Termin er 26.1
Skal legge ut min historie etterhvertDet vsr ingen drømmefødsel. det vsr veldig intenst og vondt. tenk deg med ekstreme smerter konstant i 2 timer. Første fødsel var bedre selv om den og vsr intens. Men tusen takk![]()
Gjør detSkal legge ut min historie etterhvertSkjønner det var intenst, men ja det høres likvel ut som en drømmefødsel. Beklager at jeg sier det. Ikke vondt ment! Du er kjempe sterk! Nyt tiden med lille.
Gratulere så masseEtter å gått på drypp i full mengde og flere timer fikk jrg rier. tidligere viste maskinen masse små rier men jeg kjente ikke noen av dem. Hadde 4-5 cm uten rier. maskinen registrerte noen men jeg kjente ingen. Fikk rier rett over 11 og 10 over 1 var hun født
Tusen takkGratulere så masse![]()
Hvordan gikk første møtet?Gjør dettakk
må du gjøre også
nå er vi hjemme og storebror skal snart få treffe baby!
S hun trengte en bleie igrunn før han var klar over at hun var der. når hun ble byttet på ble det et stort skrik og da skulle P se hva som foregikk. han så s å ble hysterisk. Så når S var ferdig fikk P holde henne i sofaen. han var så fornøyd da. så skulle vi spise å da var p enda mer hysterisk. denne gangen fant han ut at det var krise hun var på andre siden av bordet, og han ikke kunne dele drikke of mat med henne. hun gulpet så pappaen tørket med klut. etterpå skulle p finne Gulpekluter og tørke henne i ansiktet og hente leker som han skulle legge oppå henne. Så var han misfornøyd med å ikke få holde slik han ville.. Men selvfølgelig måtte p begynne med oppkast etter leggetid. Så håper ikke hun får det alleredeHvordan gikk første møtet?![]()
Da har vannet gått og jeg venter på at riene skal komme. Inn på kontroll kl 16idag er det akkurat en uke siden mamman min døde av kreft og imorgen er det begravelse, så her er det følelser i sving. Prøver å tenke positivt. Mamma hadde blitt superstolt, og jeg fikk vært med henne de siste dagene på sykehuset før og når hun døde[emoji173]️ Termin er 26.1