Noe på gang?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Er så dritlei! Vannet ble tatt 11.30, jeg har fått drypp og epidural i dag, men fortsatt ingen baby :(
Hvordan er det å få drypp ? Hørt det er helt jævlig :( Jeg har kontroll i morgen og mulig jeg blir satt i gang til uka . Har lest litt om både ballong, stikkpiller, drypp og Epidural men medisinsk språk er ikke lett å forstå . Aner ikke hva jeg skal velge når det spørsmålet kommer .

Hvordan er det å få drypp ? Hørt det er helt jævlig :( Jeg har kontroll i morgen og mulig jeg blir satt i gang til uka . Har lest litt om både ballong, stikkpiller, drypp og Epidural men medisinsk språk er ikke lett å forstå . Aner ikke hva jeg skal velge når det spørsmålet kommer .
Drypp går helt fint. Det hjelper bare riene med å bli mer effektive og evt komme hyppigere hvis det går for tregt. Har ikke dårlig erfaring med det :) Ganske normalt også.

Drypp går helt fint. Det hjelper bare riene med å bli mer effektive og evt komme hyppigere hvis det går for tregt. Har ikke dårlig erfaring med det :) Ganske normalt også.
Takk for svar . Da fikk jeg beskjed at vi setter i gang på mandag :) må si jeg gruer meg litt . Men gleder meg til å se babyen min .

Takk for svar . Da fikk jeg beskjed at vi setter i gang på mandag :) må si jeg gruer meg litt . Men gleder meg til å se babyen min .
Har time til igangsettelse i morgen. Regner med de tar vannet og setter drypp. Satser på det går relativt kjapt siden jeg har 3 gode cm og er helt moden :)

Skulle ønske det var noe på gang her også...

Termin i morgen men null tegn etter natten på føden med rier. Har time hos lege med UL i morgen. Skal spørre om hun kan strippe meg da...

Slimproppen gikk torsdag forrige uke (38+1), i dag lurer jeg på om jeg fikk tegningsblødning (39+0), har kynnere som også gjør litt vondt nederst i magen og stikker litt. Ellers er det ingen andre tegn...forbereder meg til å gå over, er førstegangs... :/

Ble liggende våken i natt med gjentatte "tak" i nederste delen av magen. Ikke vonde, men kjentes ut som om noen la hendene på bekkenvingene og presset dem fra hverandre, samtidig som jeg hadde ganske kraftig nedpress. Er ikke sikker på tiden mellom takene. Hadde så sommerfugler i magen at det tok lang tid før jeg sovnet, og jeg våknet i 04-tiden og ble liggende våken etter det. Regner med det var noe modning på gang, for det var ikke vondt på noen måte, så kan da umulig ha vært rier. Tror det var kynnere. Ingen slimpropp, tror den har gått litt etter litt allerede, og heller ikke noe blod på dopapiret :( det gav seg utpå morgenen, og jeg har ikke kjent noe siden. 38+4 idag!

Back
Topp