Hvor langt har du kommet da? I cm mener jeg. Kjedelig når det tar sånn tidEr så dritlei! Vannet ble tatt 11.30, jeg har fått drypp og epidural i dag, men fortsatt ingen baby
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor langt har du kommet da? I cm mener jeg. Kjedelig når det tar sånn tidEr så dritlei! Vannet ble tatt 11.30, jeg har fått drypp og epidural i dag, men fortsatt ingen baby
Hvordan er det å få drypp ? Hørt det er helt jævlig Jeg har kontroll i morgen og mulig jeg blir satt i gang til uka . Har lest litt om både ballong, stikkpiller, drypp og Epidural men medisinsk språk er ikke lett å forstå . Aner ikke hva jeg skal velge når det spørsmålet kommer .Er så dritlei! Vannet ble tatt 11.30, jeg har fått drypp og epidural i dag, men fortsatt ingen baby
Drypp går helt fint. Det hjelper bare riene med å bli mer effektive og evt komme hyppigere hvis det går for tregt. Har ikke dårlig erfaring med det Ganske normalt også.Hvordan er det å få drypp ? Hørt det er helt jævlig Jeg har kontroll i morgen og mulig jeg blir satt i gang til uka . Har lest litt om både ballong, stikkpiller, drypp og Epidural men medisinsk språk er ikke lett å forstå . Aner ikke hva jeg skal velge når det spørsmålet kommer .
Takk for svar . Da fikk jeg beskjed at vi setter i gang på mandag må si jeg gruer meg litt . Men gleder meg til å se babyen min .Drypp går helt fint. Det hjelper bare riene med å bli mer effektive og evt komme hyppigere hvis det går for tregt. Har ikke dårlig erfaring med det Ganske normalt også.
Har time til igangsettelse i morgen. Regner med de tar vannet og setter drypp. Satser på det går relativt kjapt siden jeg har 3 gode cm og er helt modenTakk for svar . Da fikk jeg beskjed at vi setter i gang på mandag må si jeg gruer meg litt . Men gleder meg til å se babyen min .
Satser på det masse lykke til degHar time til igangsettelse i morgen. Regner med de tar vannet og setter drypp. Satser på det går relativt kjapt siden jeg har 3 gode cm og er helt moden