Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke tilHelt rolig, men fått vite idag at jeg blir satt igang på mandag *spent*
Hva vill det si?Rolig her og, men tror jeg har kjent på disse strikkepinnesmertene i dag på vei til dotur.. Håper der skjer noe snart!
Det er nok hodet som presser på nerver. Her går det nedover lårene i tilleggHva vill det si?
Da er det det samme som jeg har kjent i det siste. Å det er veldig vondt, men heldigvis går det over nesten like fort som det kommer. Hvertfall herDet er nok hodet som presser på nerver. Her går det nedover lårene i tillegg
Hva vill det si?
Troooor vi er i fødsel her om ikke så lenge. Murringer som bare det i natt, våknet av kynnerne flere ganger. Overtidskontroll hos legen 09.30, fikk time på sykehuset mandag 7/9... Dro hjem, gikk en times tid, og så har riene kommet med 10 min mellomrom a' 1 min siden. Til tider hyppigere. Kun sentrert nedentil, ikke ryggen ennå. Men tiltar litt i styrke nå. Kjenner de driver lillegutt nedover og kjenner det godt i tappen. Slimproppen går litt og litt hver gang jeg er på do. Såå... Håper håper håper på fødsel iløpet av natten!! Er hos mine foreldre, dro hit med storebror. Så blir vi til det er tid for sykehuset. 4 dager over termin nå btw
Her er det bare rolig, kun samme knuffingen som har vært hele tiden de siste ukene. Men hun sitter fortsatt på rompa, så skal på sykehuset i morra da de vil prøve å få snudd henne! Så det blir spennende, samtidig som jeg gruer meg veldig! Håper bare det går bra, så jeg slipper setefødsel eller ks
Masse lykke til!! Da blir det snart bebis på degBlir satt i gang om en time!
Spennende!! Lykke tilBlir satt i gang om en time!