Noe på gang?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Her starta det opp noe på søndag kveld og varte til mandag kveld. Mandag morgen var vi inne på føde pga krafige tak 6-7 ganger på 10 min. Varte mellom 30-50sek. Har litt åpning og slimproppen begynte å gå. Lillemor i magen hadde noe høy puls, men den roet seg etter å ha hvert der i 1,5t. Fikk velge om jeg ville hjem etter 2 timer. Så dro hjem. Glad for det for på kvelden så slakket det helt av... Og nå er det bare mensmurringer og kynnere....
Gått ned i vekt og symfysemålene har flates seg ut.
Klarer ikke å bestemme meg for om jeg vil ha henne hos oss eller om jeg vil ha hun der inne litt til.. Men fortsatt 16 dager til termin.. Så ingen fare for verken å vente eller å få henne nå..

Alle vondter som jeg ikke har kjent før føles ut som om "nå er det noe på gang." Uke 39 i dag, så får bare smøre meg med den der "tålmodigheten" som jeg ikke eier :P har typisk nedpress og kynnere, så kjenner jo at det nærmer seg :p

Det er nok hodet som presser på nerver. Her går det nedover lårene i tillegg :o
Da er det det samme som jeg har kjent i det siste. Å det er veldig vondt, men heldigvis går det over nesten like fort som det kommer. Hvertfall her :)

Hva vill det si?

Som om noen stikker deg med en strikkepinne nedi der...stakk skikkelig. Men det ga seg selvsagt igjen for min del, som alle andre tegn jeg har hatt. Denne frøkna må nok tvinges ut.

Er mye endringer her, men han kommer nok ikke helt enda! Ligner han faren er han treeeeg når han skal ut :shifty::shifty::shifty::shifty:

Troooor vi er i fødsel her om ikke så lenge. Murringer som bare det i natt, våknet av kynnerne flere ganger. Overtidskontroll hos legen 09.30, fikk time på sykehuset mandag 7/9... Dro hjem, gikk en times tid, og så har riene kommet med 10 min mellomrom a' 1 min siden. Til tider hyppigere. Kun sentrert nedentil, ikke ryggen ennå. Men tiltar litt i styrke nå. Kjenner de driver lillegutt nedover og kjenner det godt i tappen. Slimproppen går litt og litt hver gang jeg er på do. Såå... Håper håper håper på fødsel iløpet av natten!! Er hos mine foreldre, dro hit med storebror. Så blir vi til det er tid for sykehuset. :) 4 dager over termin nå btw

Vi var igang:) Lillebror kom 12.01 i dag, røsket ut av mine to fantastiske jordmødre. Han viste deg å være en rugg på 4550gram! Nesten 1 kg større enn storebror. ;P Men topp fødsel, tok tid før han var i fødekanalen men alt i alt 10 timer fra jeg kom på sykehuset til han kom. Hadde 4 cm åpning når jeg kom, men siden han sto så høyt tok det en del timer før riene gav noe mere åpning. Presset i 20 min :) 3 pittesmå rifter, hurra!!! ImageUploadedByBV Forum1441397994.960134.jpg

Hadde en falsk alarm i natt :( nå vet jeg hvor skuffende det føles... Når jeg la meg for å sove håpte jeg å våkne flere ganger til sterkere rier, men det gav seg... Håper det ikke skjer for mange ganger, og at hun lille bestemmer seg for å komme :/ 8 dager til termin, så er jo ikke lenge igjen før hun MÅ ha kommet ut, men ja... Gud så skuffende følelse :(

Her er det bare rolig, kun samme knuffingen som har vært hele tiden de siste ukene. Men hun sitter fortsatt på rompa, så skal på sykehuset i morra da de vil prøve å få snudd henne! Så det blir spennende, samtidig som jeg gruer meg veldig! Håper bare det går bra, så jeg slipper setefødsel eller ks:(

Her er det bare rolig, kun samme knuffingen som har vært hele tiden de siste ukene. Men hun sitter fortsatt på rompa, så skal på sykehuset i morra da de vil prøve å få snudd henne! Så det blir spennende, samtidig som jeg gruer meg veldig! Håper bare det går bra, så jeg slipper setefødsel eller ks:(

Lykke til :) håper det ordner seg

Håpe virkelig nokka e på gang no. Har ikke vært plaga me nokka smerta i d her svangerskapet, men no e d så mye sterke tak i mage å rygg. Huff huff d jør ondt, å æ blir så kvalm å dårlig av di smertan...! No syns æ lillegutt kan komme ut å hilse på mammaen å pappaen sin <3

Modningsrier siden Kl 16.00 men har dabbet av. Nå er jeg bare veldig veldig trøtt og sliten, men merker tydelig at han jobber seg nedover! 38+5 i dag :)

Er så dritlei! Vannet ble tatt 11.30, jeg har fått drypp og epidural i dag, men fortsatt ingen baby :(

Back
Topp