Noe på gang?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Var noe på gang i natt. Men stoppet gitt...

Ikke noe på gang:( men lurer litt med en gang jeg får litt vondt i magen eller kjenner ting... Men er aldri noe ;) har jo så vidt kynnere!! 40+3 idag!

Vet ikke egentlig, men har de siste nettene våknet av at jeg må på toalettet og da med menstrasjonssmerter og kynner samtidig. Det har skjedd sikkert 10 ganger det siste døgnet. Har måtte tatt paracet før jeg har gått å lagt meg også, uten noe særlig virkning. Men dette kan jo bare være starten på 19 harde dager før termin. Vis han i det hele tatt kommer til termin :-O

Troooor vi er i fødsel her om ikke så lenge. Murringer som bare det i natt, våknet av kynnerne flere ganger. Overtidskontroll hos legen 09.30, fikk time på sykehuset mandag 7/9... Dro hjem, gikk en times tid, og så har riene kommet med 10 min mellomrom a' 1 min siden. Til tider hyppigere. Kun sentrert nedentil, ikke ryggen ennå. Men tiltar litt i styrke nå. Kjenner de driver lillegutt nedover og kjenner det godt i tappen. Slimproppen går litt og litt hver gang jeg er på do. Såå... Håper håper håper på fødsel iløpet av natten!! Er hos mine foreldre, dro hit med storebror. Så blir vi til det er tid for sykehuset. :) 4 dager over termin nå btw

Lite som skjer her, annet enn mye aktivitet :) Har hørt at man savner sparkene når lille er ute, så skal prøve å nyte den siste tiden selv om jeg er uhyre utålmodig :P 39+1 idag

Ikke en dritt, og det er vel like greit :P har tre uker igjen til termin, og jo lengre hun blir inni der, jo flere valker får hun som jeg kan le av og kosemose med! Men tid har ikke føltes så langtekkelig siden jeg var lita og det var 01/12, og jeg venta på julaften :shifty:

Han har det alt for godt der inne :p 1 dag på overtid. Har småtegn, men håper ikke på noe før riene starter eller vannet går.

38 uker, rolig her. Føler kanskje stikk motsatt føler han er på vei opp i ribbeina. Hadde modninfsrier på lørdag, varte i 2 timer, ca 45-60 sekunder hver rier, men det ga seg. Nå merker jeg ikke noe.

Rolig her og, men tror jeg har kjent på disse strikkepinnesmertene i dag på vei til dotur.. Håper der skjer noe snart!

Rolig her :) 38+1 kjenner kun til kynnere og murringer i magen. Dessuten ligger hun veldig høyt og kommer ofte borti ribbeina:)

Da sitter jeg på sykehuset på føden og blir strax ctg, liten blødning på morgen og smerter i rygg og mage . Masse tissing, utflod og i går kveld dryppa det der nede . Plutselig kjente jeg litt ned låret og først skjønte jeg ikke hvor det kom fra , men så sa det pling . Vet ikke om det var vann dråper eller tisse dråper . Hadde ul for nyrer og urinveiene kl 9 så ble sendt hit for grundig undersøkelse . Er lei undersøkelser så nå kan de si fødsel er i gang . Hahaha

Litt småtegn innimellom, men så stopper det helt opp igjen. Han ligger hvertfall godt plantet med beina i ribbeina enda, så håper han synker litt snart;) Er 38+5 så er ikke helt termin, men lov å håpe;)

Hadde skikkelige tak i morges og tenkte bare: NUH er det vår tur! Men det forsvant i stedet for å ta seg opp.. Møkk og di! Vet jeg er langt fra termin enda så må bare smøre meg med tålmodighet, men alle disse falske signalene gjør meg gal! :(

Back
Topp