Noe du bare MÅ ha?

Ting som er salt og surt! Salt lakris slikkepinne fra søstrene grene og grønt surt eple, skrelt og delt opp i tynne skriver *sikle*
Spiste sikkert 50kg grønne epler med første også :p Med andre var det isbiter, helst tygge dem!
 
Ting som er salt og surt! Salt lakris slikkepinne fra søstrene grene og grønt surt eple, skrelt og delt opp i tynne skriver *sikle*
Spiste sikkert 50kg grønne epler med første også :p Med andre var det isbiter, helst tygge dem!

jaaaaa, elsker det salte fra søstrene grene!!!!! kun den lakrisen jeg har dilla på hehe
 
Det er så snadder <3 :D

seriøst, jeg må kjøpe meg en liten boks og mævle :p HAHA VANN I MUNN og 3 timer til lunsj .... DET er lenge det :p
 
Mmmmmmmmmmh! Det smakte! Ser ikke veldig pent ut for andre kanskje, men det smaker jo delicious :joyful:

dæven nå er jeg faktisk missunnelig haha... og klokken bare snegler avgårde :(
er ikke noe å tulle med når man har STORE behov for slikt :p
 
Mine barn elsker pannekaker, og jeg hater det, liker ikke smaken og er ikke så stor fan av det, så når gubben kom hjem og oppdaga at jeg satt og gaffla i meg pannekaker så trodde han det hadde rabla for meg :p Det positive er at det blir mer pannekaker til middag til barnas store glede :D Nå fikk jeg skikkelig lyst på pannekaker kjenner jeg :p
 
Jeg Må ha MAT generelt.. Sulten hele tiden :(
Jeg stapper i hodet hele tiden selv. Hvis ikke blir jeg dårlig :( har gått opp snart 2 kg på 2 uker som gravid dette blir bra! Men har slutta å snuse da, så snusen blir jo erstatta med noe :/
 
Jeg stapper i hodet hele tiden selv. Hvis ikke blir jeg dårlig :( har gått opp snart 2 kg på 2 uker som gravid dette blir bra! Men har slutta å snuse da, så snusen blir jo erstatta med noe :/

Så utrolig flink du har vært som har sluttet å snuse da! :) Jeg blir også veldig uvel og kvalm om jeg ikke spiser. Og så har jeg en sånn rar smak i munnen som er veldig kvalmende, og maten demper den :/ Jeg har foreløpig ikke lagt på meg, men regner med den trenden snart snur...
 
Jeg har hatt lyst på pepperkaker kjempe lenge nå , men har ikke hatt samvittighet til å kjøpe det :/
 
Jeg vil ha pepsi max og love hearts eller pez hele tiden. Klarer heldigvis å begrense meg, men det er det eneste som frister i det store og hele. Spiste pepperkaker i går, og drakk kakao, men ble superkvalm, så nå frister ikke det i det hele tatt lengre.
 
Så utrolig flink du har vært som har sluttet å snuse da! :) Jeg blir også veldig uvel og kvalm om jeg ikke spiser. Og så har jeg en sånn rar smak i munnen som er veldig kvalmende, og maten demper den :/ Jeg har foreløpig ikke lagt på meg, men regner med den trenden snart snur...
Takk! :D Er ganske stolt faktisk! Var tungt første dagene, men lettere for hver dag som går:) ja kjenner til den smaken! Den er så ekkel :( prøver å dempe den med tyggis eller fishermanfriend. Men det hjelper bare litt. Å noen tyggiser blir jeg faktisk kvalm av :/
 
Back
Topp