Noe du bare MÅ ha?

Nilema

Forumet er livet
Julimammaer 2016
August 2018
Vet det er tidlig, å mulig mine har kommet frem fordi jeg har slutta å snuse :) men noe du kjenner du er ekstra lysten på? Her er det tomater! Hehe :p
 
Kanelknekkebrød med sånn paprikaservelat fra Sverige!!
 
Først var det kikerter, men nå som kvalmen har satt inn, er det sitronvann og appelsinjuice som gjelder. Og sjokolademelk ohmygod <3
 
Burger fra Esso :p
Kanelknekkebrød med sånn paprikaservelat fra Sverige!!
Skinkestek med agurk uten skal og majones på skive :D
Jordbærsyltetøy er en ny favoritt om dagen :) Og knekkebrød med baconost på tube!
Først var det kikerter, men nå som kvalmen har satt inn, er det sitronvann og appelsinjuice som gjelder. Og sjokolademelk ohmygod <3
Klementiner :-D
Godt å se det ikke er bare meg som har favoritter allerede ;)
 
Har ingen "must", men spiste ofte Byggrynslunsj før (med bringebær) og det klarer jeg ikke mer.

I dag fikk jeg et innfall om at reker er godt, så kjøpte det da, har aldri likt det - gjorde det selvfølgelig ikke nå heller :laughing002
Så har jeg ofte lyst på noe salt. Begynt å spise potetgull, det har jeg ikke kjøpt siden jeg var i tenårene.
 
Har ingen "must", men spiste ofte Byggrynslunsj før (med bringebær) og det klarer jeg ikke mer.

I dag fikk jeg et innfall om at reker er godt, så kjøpte det da, har aldri likt det - gjorde det selvfølgelig ikke nå heller :laughing002
Så har jeg ofte lyst på noe salt. Begynt å spise potetgull, det har jeg ikke kjøpt siden jeg var i tenårene.
Jeg har også begynt å like potetgull bedre en jeg gjorde før. Men selvfølgelig 1 spesiell sort, å den skal dyppes i.. Jess, ren lett rømme, ikke dipp :p
 
Lakris.... Spiser det aldri ellers....
Er jo ikke det beste å stappe i seg det, men litt innimellom spesielt når jeg er kvalm - NAMMIS!
 
Sjokomelk! (Og må innrømme at jeg hadde bare Bacon på skiven i går, for det fristet veeldig )
 
Back
Topp