Noe du bare MÅ ha?

Har ikke noen cravings, men må ha enten leverpostei eller rekesalat i kjøleskapet fordi det er det eneste jeg helt sikkert ikke brekker meg av når jeg er kvalm. Merkelig nok, kunne aldri i livet spist det når jeg f.eks. er fyllesjuk.
 
Ikke noe denne gangen og heller ikke i forrige svangerskap :)
 
Jeg får så ekkel smak i munnen bare minutter etter jeg har spist :( så her blir det mindre å mindre småspising å mat, å så blir det mer av tyggis med mentholsmak, eller fiskermannsvenn :p
 
Foreløpig ingenting, men klarer ikke sterk mat, noe jeg vanligvis er veldig glad i. Venter spent på om oBoy avhengigheten min fra de to første svangerskapene slår inn :p Måtte ha en halv liter hver morgen :)
 
Er 5 uker på veg så kanskje litt for tidlig å si for min del?

Våkna i dag tidlig og bare måtte ha sjokolademelk, aldri følt så trang for sjokolademelk om morgenen før.
 
Er 5 uker på veg så kanskje litt for tidlig å si for min del?

Våkna i dag tidlig og bare måtte ha sjokolademelk, aldri følt så trang for sjokolademelk om morgenen før.
Aldri for tidlig ;)
 
Vaniljeis med sjokoladeflak og hermetiserte pærer<3
 
Gleder meg til lunsj hver dag! Da er det makrell I tomat med majo på! Det er så godt! :D
 
lakris og makrell i tomat med agurk og salt og pepper!!!! det er livsviktig!!! :)
 
Gleder meg til lunsj hver dag! Da er det makrell I tomat med majo på! Det er så godt! :D

JEG OG :)=:):):)
kjenner jeg får vann i munn bare ved gleden over smaken ... :)
 
Back
Topp