Noe dere vet at dere SKAL kjøpe til babyen?:)

Har det meste fra før, men seng iallefall! Også mulig klær (spesielt om det blir motsatt kjønn enn hva jeg har fra før kanskje, hehe) :D

Ønsker også bæresjal denne gangen! Noen med erfaringer som har noe å dele?

Jeg har vært veldig fornøyd med Close Caboo bæresjal :happy:
 
Babycall med kamera skal kjøpes denne gangen. Selv om soverommet er rett ved stua har jeg faktisk savnet det tidligere.
Ellers har vi nok det meste vi trenger etter førstemann
 
Herregud, BÆRESJAL!! Begynte ikke å bruke det før storesøster var 7 mnd. Hun klarte verken å sove i seng eller vogn midt på dagen. Skrek til hun kastet opp. Kom over et bæresjal til salgs og jeg ble helfrelst. Rett og slett gull verdt :) bar til hun var over året.
 
Jeg vet at jeg skal ha babybjørn vippestol (gull verdt da vi fikk tvillinger, tenkte ikke på den med eldste) og et bæresjal i starten. Sist hadde jeg Caboo close og den var fin. ❤
 
Har det meste fra før, men seng iallefall! Også mulig klær (spesielt om det blir motsatt kjønn enn hva jeg har fra før kanskje, hehe) :D

Ønsker også bæresjal denne gangen! Noen med erfaringer som har noe å dele?
Å, bæresjal er så kos! :Heartred Jeg har et elastisk ergobaby sjal som jeg har brukt da ungene var bittesmå, og så har jeg et tula baby vevd sjal i str 5 som jeg har brukt etter elastisk begynner å sige. Og så har jeg også et litt tynnere sjal i str 7 fta Ellevill. Brukes fortsatt nå og da til han på 1.5 år. Han går og henter det sjøl :) Har fått tak i alle brukt :)
 
Last edited:
Må kanskje ha en til av denne typen fat også :) sugekopp under :)20201019_165405.jpg
 
Back
Topp