Noe dere vet at dere SKAL kjøpe til babyen?:)

Dere som ikke bruker bedside crib, har dere baby i senga eller sprinkelseng?
 
Dere som ikke bruker bedside crib, har dere baby i senga eller sprinkelseng?
Senga. Brukte bedsiden som vanlig sprinkelseng de nettene mini lå der, og da ble litt av poenget borte med bedside:facepalm:;)
 
Senga. Brukte bedsiden som vanlig sprinkelseng de nettene mini lå der, og da ble litt av poenget borte med bedside:facepalm:;)

Er så redd for å rulle oppå baby... er så urolig om natten :shifty:

men ser litt på den som heter moweo. Ser veldig nett ut, så kan kanskje bruke den i stua også på dagtid. Ikke så dyr heller, så om det ikke fungerer så er det kanskje ikke verdens undergang :joyful:
 
Er så redd for å rulle oppå baby... er så urolig om natten :shifty:

men ser litt på den som heter moweo. Ser veldig nett ut, så kan kanskje bruke den i stua også på dagtid. Ikke så dyr heller, så om det ikke fungerer så er det kanskje ikke verdens undergang :joyful:
Her er det mini som ruller oppå meg :hilarious:
jeg ville prøvd, plutselig fungerer det jo supert. Og om den er bortkastet så selger du den bare :)
 
Vi har gaaanske mye, da vi har to jenter. Om det kommer en gutt må vi nok supplere med litt gutteklær, i tillegg til det vi har fra før i nøytrale farger. ❤️
Denne gang skal jeg kjøpe (brukt) bedside crib, det er noe jeg har savnet med begge jentene. Også skal jeg kjøpe meg en god ammepute, da den jeg har faktisk er brukt opp :hilarious: har sett meg ut cosyfix ammepute.

Cosyfix er fantastisk!! Anbefales!
 
Dere som har/skal ha bedside crib, er det noen av dere som har rammemadrass? Hvordan fungerer det evt?
 
Savnet bedside sist, så denne gang blir vi å unne oss det.
Ellers så står babybjørn vippestol, britax smile vogn og en bæresele på ønskelisten.
Newborn Seat til tripptrappstolen må vi også kjøpe igjen, da vi var så fremsynte og solgte unna en del av småbarnsutstyret :banghead:
 
Har det meste fra før, men seng iallefall! Også mulig klær (spesielt om det blir motsatt kjønn enn hva jeg har fra før kanskje, hehe) :D

Ønsker også bæresjal denne gangen! Noen med erfaringer som har noe å dele?
 
Bor i Rogaland :) Er heldigvis ikke veldig mye snø her heller fordi det er «rimelig nærme» kysten ;) Men i år lå det tynt lag snø av og på fra februar til mai.. Så hvem vet hvordan det blir fremover. :p Tenker uansett vogna er super til sommer og by og handlesenter osv. Så om vi ser at det er behov for en eventuelt mer robust vogn får vi skaffe oss det etter hvert tenker jeg :smug:
Tenkte det samme sist jeg gikk gravid, men da fikk vi heftig med snø fra november til februar nesten :p Men de fleste veier saltes, strøs eller brøytes jo, så syns ikke det var noe vanskelig å komme seg frem med vogna :)
 
Er så redd for å rulle oppå baby... er så urolig om natten :shifty:

men ser litt på den som heter moweo. Ser veldig nett ut, så kan kanskje bruke den i stua også på dagtid. Ikke så dyr heller, så om det ikke fungerer så er det kanskje ikke verdens undergang :joyful:
Den har vi! Jeg var veldig fornøyd med den :D Stor og god plass oppi, men også ganske nett siden den er laget av tøy og ikke tre :happy:
Hadde nok ikke orket å trille den frem og tilbake da, for den festes under senga med seler for at den skal holde seg helt inntil madrassen på nettene :)
 
Første barn her, jeg kommer til å kjøp minst mulig og heller mer utstyr etter behov men vet allerede nå at jeg skal kjøpe Cozyfix ammepute :joyful:
 
Har det meste fra før, men seng iallefall! Også mulig klær (spesielt om det blir motsatt kjønn enn hva jeg har fra før kanskje, hehe) :D

Ønsker også bæresjal denne gangen! Noen med erfaringer som har noe å dele?
Jeg var veldig fornøyd med elastisk bæresjal sist! Tror kanskje merkt var Aldoria, men ikke sikker. Var veldig enkelt å knyte i hvertfall, og få ungen oppi alene. Det var bare et helt vanlig bæresjal, kjøpte et relativt billig et. Og det et jeg glad for, for etter 4 mnd trivdes mini bedre i bæresele :happy:
 
Den har vi! Jeg var veldig fornøyd med den :D Stor og god plass oppi, men også ganske nett siden den er laget av tøy og ikke tre :happy:
Hadde nok ikke orket å trille den frem og tilbake da, for den festes under senga med seler for at den skal holde seg helt inntil madrassen på nettene :)

Ah! Jeg viste ikke at den egentlig ble helt «stuck» i senga. Får kjøpe babynest eller noe for å ha i sofaen :) men synes den virket grei ift prisen, så tror vi kommer til å prøve den :joyful: føler meg nesten «slem» som bestemmer sånne ting selv uten å inkludere mannen... han får heller være med å bestemme vogn og andre ting :angelic:
 
Ah! Jeg viste ikke at den egentlig ble helt «stuck» i senga. Får kjøpe babynest eller noe for å ha i sofaen :) men synes den virket grei ift prisen, så tror vi kommer til å prøve den :joyful: føler meg nesten «slem» som bestemmer sånne ting selv uten å inkludere mannen... han får heller være med å bestemme vogn og andre ting :angelic:
Jepp. Litt greit at man ikke risikerer at senga triller avgårde iløpet av natta så ungen plutselig triller ut av :rolleyes:o_O Jeg landa også på den pga pris, men var veldig fornøyd. Brukte den til mini var 7 mnd :) Også blir den helt flat når man legger den sammen, så vi brukte den og som reiseseng i starten!
Haha, her er ikke mannen så veldig opptatt av hva jeg bestemmer meg for, så lenge det har en pris innenfor rimelighetens grenser :p Tror han er glad han slipper å sette seg inn i babyutstyrsverdenen :hilarious:
 
Jepp. Litt greit at man ikke risikerer at senga triller avgårde iløpet av natta så ungen plutselig triller ut av :rolleyes:o_O Jeg landa også på den pga pris, men var veldig fornøyd. Brukte den til mini var 7 mnd :) Også blir den helt flat når man legger den sammen, så vi brukte den og som reiseseng i starten!
Haha, her er ikke mannen så veldig opptatt av hva jeg bestemmer meg for, så lenge det har en pris innenfor rimelighetens grenser :p Tror han er glad han slipper å sette seg inn i babyutstyrsverdenen :hilarious:

vi har nok råd til både det ene og det andre, men synes det er greit å kjøpe det som fungerer «bra nok». Tror ikke mannen her heller bryr seg noe særlig om babyutstyrverdenen! Tror han har lyst på ei vogn han kan løpe på asfalt med, ellers er han ikke så engasjert! :hilarious: Helt greit for meg! Må ha noe å pusle med i 35 uker....
 
vi har nok råd til både det ene og det andre, men synes det er greit å kjøpe det som fungerer «bra nok». Tror ikke mannen her heller bryr seg noe særlig om babyutstyrverdenen! Tror han har lyst på ei vogn han kan løpe på asfalt med, ellers er han ikke så engasjert! :hilarious: Helt greit for meg! Må ha noe å pusle med i 35 uker....
Ja, men med tanke på hvor mye man må ut med i utstyr og div., så er det greit å velge et rimeligere alternativ der det ikke er såå viktig. Jeg var veldig opptatt av å kjøpe en god vogn og bilstol, så da tenkte jeg ikke så mye på pris. Da er det greit å spare litt inn andre plasser :) Haha, jeg syns og det er greit at han ikke bryr seg så mye, så får jeg kjøpe det jeg har mest lyst på :angelic:
 
Ja, men med tanke på hvor mye man må ut med i utstyr og div., så er det greit å velge et rimeligere alternativ der det ikke er såå viktig. Jeg var veldig opptatt av å kjøpe en god vogn og bilstol, så da tenkte jeg ikke så mye på pris. Da er det greit å spare litt inn andre plasser :) Haha, jeg syns og det er greit at han ikke bryr seg så mye, så får jeg kjøpe det jeg har mest lyst på :angelic:

Jeg er ganske usikker på bilstol selv. Har ikke verdens største bil, så tror vi må velge en litt nettere stol, uten at det forhåpentligvis ikke går så mye ut over sikkerhet...
 
Æ har så løstpå en ammestol.. det ser aå behageli å koseli ut.. nån såm har nå erfaring me d?
 
Back
Topp