Noe dere vet at dere SKAL kjøpe til babyen?:)

Hello

Elsker forumet
JuniJubel2021
Dette er en fin tråd hvor vi kan tipse hverandre om hva vi absolutt skal kjøpe :)

Selv skal vi ha babynest med håndtak denne gangen, for vi hadde uten håndtak sist. «Tungvint» å drive og flytte det nestet rundt fra rom til rom uten håndtak :p
 
Ny vogn. En mindre og rimeligere en til bybruk. Kommer til å bruke emmaljunga på turer og til sovevogn :)
Ellers SKAL jeg få til ammingen denne gangen, så tenker å kjøpe en liten brystpumpe.
 
Ny vogn og vil ha bedside crib denne gangen.
Og sånn som vugger vogna, hvis denne blir like vanskelig ned søvn som første
 
Ny vogn. En mindre og rimeligere en til bybruk. Kommer til å bruke emmaljunga på turer og til sovevogn :)
Ellers SKAL jeg få til ammingen denne gangen, så tenker å kjøpe en liten brystpumpe.
Anbefaler Medela, den reddet meg:happy:
 
  • Liker
Reactions: Srh
Her blir det bedside. Stokke sengen er liten og søt men tungvindt å reise seg opp om natten. Så denne gangen blir det ny seng. Ellers har jeg alt for siste mann født i 2019. Skal bare ha nye klær siden de blir født på hver sin årstid og ikke sikkert det blir gutt denne gangen:)
 
Skal kjøpe søskenvogn, bilstol, seng og elektrisk vippestol :) Og litt nye klær bare for morro skyld (har det meste til jente)
 
Tror egentlig kun vi trenger tripp trapp stol o_O Og litt klær hvis denne i magen er en gutt. Ellers har vi vel det meste. Skal sy nytt babynest da :happy:
 
Hadde ein plan i sommar på å ha alt klart før veke 20, og i veke 18 var siste rest handla inn og låg i bilen (foruten bilstol), men då fødte eg hu..
Litt sånn rart nå å tenka på at absolutt alt (utenom bilstol) er på plass og eg ikkje trenge handla nåke :confused2 men tenkte å sy meg hengevugge, dei virke geniale! Men er veldig dyre å handla inn i grunn.

Ellers e de eg MÅ ha (men altså har handla):
Bedsidecrib (her snakke me zombie på natto)
Babycall
Vippestol (dei vokse sjukt fort)
Stellebord som vende framover (altså ikkje bytta på babyen sidelengs, det er kav!) Med skuffer i!
Bbhug-me puta (gull gjennom heile graviditet og amming)
 
Her tørr jeg ikke tenke tanken på hva jeg skal kjøpe før jeg får sett et bankende hjerte på TUL kommende onsdag.

Men her trenger vi alt. Er mange år mellom første barn og nå kommende nr.2, så blir ny vogn, bilstol, seng, babycall, brystpumpe (etterhvert) etc.
 
Hadde ein plan i sommar på å ha alt klart før veke 20, og i veke 18 var siste rest handla inn og låg i bilen (foruten bilstol), men då fødte eg hu..
Litt sånn rart nå å tenka på at absolutt alt (utenom bilstol) er på plass og eg ikkje trenge handla nåke :confused2 men tenkte å sy meg hengevugge, dei virke geniale! Men er veldig dyre å handla inn i grunn.

Ellers e de eg MÅ ha (men altså har handla):
Bedsidecrib (her snakke me zombie på natto)
Babycall
Vippestol (dei vokse sjukt fort)
Stellebord som vende framover (altså ikkje bytta på babyen sidelengs, det er kav!) Med skuffer i!
Bbhug-me puta (gull gjennom heile graviditet og amming)
Åå gleder meg til å ta frem bbhugme! Den ligger på loftet og begynner så smått å rope på meg:D
 
Har det meste fra før men skal ha en ny vogn, søskenbrett/sete, og bedside crib fordi vi har delt av soverommet så har ikke lenger plass til spinkelseng hos oss :hilarious: og newborn seat til tripp trappen.
 
Har fortsatt bedside etter storesøster. Den er gull verdt :)
 
Vi må kjøpe alt, er første barnet vårt :Heartbigred

vogn har vi sett oss ut, men må rundt å prøve litt forskjellige:oops:

ønsker meg veldig Leandervugge til å ha i stuen, bedside crib på vårt soverom og Stokke seng på barnerommet.

Babynest fra vida’s.

Det er det jeg vet jeg ønsker meg, men er jo masse mer vi må kjøpe.

noen som kan anbefale bilstol f.eks?
 
Vi må kjøpe alt, er første barnet vårt :Heartbigred

vogn har vi sett oss ut, men må rundt å prøve litt forskjellige:oops:

ønsker meg veldig Leandervugge til å ha i stuen, bedside crib på vårt soverom og Stokke seng på barnerommet.

Babynest fra vida’s.

Det er det jeg vet jeg ønsker meg, men er jo masse mer vi må kjøpe.

noen som kan anbefale bilstol f.eks?
Hvilken vogn har dere sett dere ut?:) Her blir det Bugaboo Fox 2.
Bilstol er vanskelig synes jeg, det trengs en egen tråd for.:yuck: Har tittet på MaxiCosi Pebble, men er usikker :woot:
 
:D
Hvilken vogn har dere sett dere ut?:) Her blir det Bugaboo Fox 2.
Bilstol er vanskelig synes jeg, det trengs en egen tråd for.:yuck: Har tittet på MaxiCosi Pebble, men er usikker :woot:


Vi liker veldig godt Emmaljunga NXT 90 i grønn eller beige.

Bugaboo Fox 2 er også et alternativ vi har kikket på, men føler vi må prøve dem begge to også kjøpe den som er best for oss;)

Vi har kikket litt på BeSafe stolene da jeg føler dem har så gode høye kanter rundt hodet til barnet.

Hadde vært supert med en egen tråd om bilstol
 
Back
Topp