Nicket deres..

Mitt vanlige nick var opptatt! Og mange andre nick jeg da ville ha [8D]

Det jeg endte opp med sier seg vel selv hva betyr [;)]

Jeg har et veldig vanlig navn, Lise, og det var opptatt. Så da måtte jeg finne på noe da...
Og da ble det *prøvedokka*, fordi vi var prøvere da jeg meldte meg inn her. Heldigvis regnes jeg ikke som prøver lenger med nr 2 på vei[:)]

Har lurt på å bytte nick, men jeg gidder ikke bruke hjernecellene mine til å finne på noe lurt. Hihi!

ORIGINAL: *dollface*

Min lille ''søte'' dverg female i world of warcraft pluss at det er litt ironisk siden jeg irl er virkelig anti når kommer til steriotype blondi jenter, får helt fnatt av sånnt[8|][:D]
Haha,fått mye respons på nicket eller?? I wow altså?

Jeg tok nøtteknekkern,rett og slett fordi vi endelig klarte å knekke nøtta,IGJEN etter en god prøvetid [:D]

ORIGINAL: Amy vh

Amy for det er et kallenavn jeg hadde da jeg var lita, og siden jeg ikke fikk ha kun amy, så ble det vh som er første bokstav i mine to etternavn. Veeeldig dårlig fantasi med andre ord[8D]

Trodde det var et "tøysenick", en fornorsket Amy Vinhus (winehouse) eller noe. hihihi [8D]

Mitt første nick Vimsemaja var det jeg ble kalt av ei venninne, for jeg er generelt skikkelig vimsete, blir fort stresset og da klarer jeg ikke hlde styr på noen ting [:-]

Men så skiftet jeg jo nick til et som er litt vanligere, og valgte Ruby Gloom (ville egentlig ha Mona Mørk, men da ville kanskje folk tro jeg hette Mona), fordi jeg liker tegneserien og eeelsker introen til serien. På norsk da.

Her da rett og slett navnet mitt, og et par initiala...Linda + k(for Katrin)+ bj(for begynnelsen av pikenavnet mitt)= Lindakbj[8D] Dårlig fantasi her og ja [&:]
Men har brukt da nicket alltid, nesten uansett kor eg e[;)]

Prøvde maaange nick når jeg først skulle opprette profil, alt var opptatt!Derfor ble det lykke (lykke å bli gravid...)og 29 siden jeg VAR 29 (bør vel egentlig skifte siden jeg nå har rundet 30[;)])så ikke så spennende grunner for valget...

Hadde et litt lett gjenkjennelig nick før, så forandret det til Thomas Toget for en god stund siden.. navnet kommer av at sønnen min digger Thomas Toget...

Her er det dårlig fantasi, så det blei Veronica2 fordi veronica er mitt mellomnavn og 2fordi jeg er først 2juli..

Veronica er alltid opptatt, så har automatisk bare blitt til at jeg setter 2 bak..[:D]

Her ble det ganske enkelt mettemor! Fordi jeg heter Mette og er mor, og fordi "mettemor" har vært litt "kjelenavn" da jeg var lita jente [:)]

Haha.. Jeg var så pass fantasifull at når det stod Kallenavn: på registreringsskjemaet skrev jeg bare inn et kallenavn.. [:)] Kom ikke på noe! [:D]

Hadde tenkt å bytte, men har liksom ikke blitt noe av. Skikkelig teit brukernavn.[:)]

smurfen pga noe en kompis sa engang vi var ute og handlet :) han skjønte virklig ikke åssen jeg kunne gå så fort med de små bena mine [8D][8D] 87 for at jeg er født i 87 [;)]

kallenavnet mitt er lillemille88 fordi jeg elsker navnet Mille. Synes det er så søtt. Så hadde bestemt meg for at om jeg fikk en jente skulle henne hete Mille. Men det var ikke sambo helt enig i [>:]
Også er jeg født i 1988 [8D]

Når jeg skulle lage profilen så prøvde jeg med kallenavnet mitt som er melis, men det gikk ikke, det var opptatt. så da ble det may1989, for jeg heter May som er det ene navnet mitt av to, og jeg er født i 1989.

*LT*, har jeg fordi ingen skulle vite hvem jeg var i starten, siden jeg kjenner flere her inne på bv, å LT er mine initsialer [:)]

jeg heter IKKE Lillan !
eller lillian, Som så veldig mange tror jeg gjør. Det er kun et kallenavn. Da jeg var liten, nesten helt ny, så flyttet mamma til sverige, derborte fikk jeg kallenavnet "Lillan", det ble faktiskt brukt så mye at hun vurderte omdøpe meg.
Det ble for noen år tatt litt opp igjen, og noen av venninnene mine kaller meg for Lillan. Jeg skulle jo også bytte navnet om det til det, men endte opp med å aldri ha fått gjort det. mitt egentlige navn er så teit som:
Liv Inger.

.. Takk for oppmerksomheten [&:][8D][:D]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

ORIGINAL: *dollface*

Min lille ''søte'' dverg female i world of warcraft pluss at det er litt ironisk siden jeg irl er virkelig anti når kommer til steriotype blondi jenter, får helt fnatt av sånnt[8|][:D]
Haha,fått mye respons på nicket eller?? I wow altså?

hihi tja mer sånn rude gestures, små dverg female med rødthår og puppa nedepå knære blir like mobba i wow verden som de ville blitt i virekligheten gitt...

Stjernetegn + førdelsår her. (ikkje at eg er opptatt av stjernetegn...bare ble sånt)

Back
Topp