Nicket deres..

ORIGINAL: Ruby Gloom

ORIGINAL: Amy vh

Amy for det er et kallenavn jeg hadde da jeg var lita, og siden jeg ikke fikk ha kun amy, så ble det vh som er første bokstav i mine to etternavn. Veeeldig dårlig fantasi med andre ord[8D]

Trodde det var et "tøysenick", en fornorsket Amy Vinhus (winehouse) eller noe. hihihi [8D]

Hehehe, ja ser den nå. Har aldri tenkt på det på den måten, men da har du mye bedre fantasi enn det jeg har i hvert fall...hehe

Alltid elsket Astrid Lindgren og Krøsamaja er jo den søte gamle damen fra Emil i Lønneberget![:D]

ORIGINAL: Et kallenavn

Haha.. Jeg var så pass fantasifull at når det stod Kallenavn: på registreringsskjemaet skrev jeg bare inn et kallenavn.. [:)] Kom ikke på noe! [:D]

Hadde tenkt å bytte, men har liksom ikke blitt noe av. Skikkelig teit brukernavn.[:)]

Haha, syns vel egentlig den var litt genial jeg da!

ORIGINAL: ilabom

Forbokstavene i mitt navn+forbokstavene i gubben sitt [8D]

Ja, denne har jeg alltid lurt på! [8D]hehe

ORIGINAL: mums the word

Valgte "Mum's the word" siden det har ein dobbelt betydning.

"Mum's the word" means to keep quiet, say nothing. "Mum" is a English word meaning "silent". The word may be derived from the "mmm" sound made when one tries to speak with lips closed.

Frå Wikipedia

I tillegg så skal eg jo bli mor (mum) for første gang[;)]

PS! Taurin fins i oksegalle, ikkje oksesperm[;)]

Æææææsj!!! Er det oksegalle i Red Bulll?? [:'(]

Tja jeg er da hobbybaker hvor folk bestiller kaker av meg, så da ble det bakekakesøte [:D] Lager mest marsipankaker som feks denne bryllupskaken jeg lagde i sommer. Kjempe koselig hobby [;)]

Navnet til en av kaninene mine. Så ikke veldig spennende, men det funker.

ORIGINAL: Bakekakesøte

Tja jeg er da hobbybaker hvor folk bestiller kaker av meg, så da ble det bakekakesøte [:D] Lager mest marsipankaker som feks denne bryllupskaken jeg lagde i sommer. Kjempe koselig hobby [;)]

Oii! [:D] Sikkert en morro hobby! Kjempe fin kake[:)]

delphi er egentlig fordi jeg elsker delfiner og sånn, men stort sett alt som har med delfin, dolphin osv er opptatt på nesten alle sånn nettgreier så da har det blitt delphi som det nærmeste ledige og det har jeg stort sett alltid brukt...

ORIGINAL: Taurin

ORIGINAL: Bakekakesøte

Oii! [:D] Sikkert en morro hobby! Kjempe fin kake[:)]

Takk [:)]

Heter Maria, men folk kaller meg ofte Mia, også er jeg født i 1987 [:)]

Back
Topp