Nicket deres..

Rett og slett fordi jeg hadde/har baby i magen[8D][:D] Hatt samme nick siden jeg var gravid med førstemann så burde vel skifte når snuppa er ute

Mannen syntes mitt første kallenavn - "en liten skatt" var så teit [8D]
Og siden lille morell bor i magen min så gjorde jeg en liten vri - så det ble en liten morellskatt [:D] Mannen er nøgd!

Kleo som i Kleopatra, tenk Ceasar og Nero og disse andre [:)] Og 79 fordi jeg er født i 79...

Det er det nicket jeg bruker til omtrent alt på internett, så ble det samme denne gangen også.

Jeg kalte meg Spent22 til å begynne med, fordi jeg er spent på å bli mamma, og jeg var 22..
Nå er blitt 23, altså Spent23 [;)]

ORIGINAL: *dollface*

ORIGINAL: Nøtteknekkern

ORIGINAL: *dollface*

Min lille ''søte'' dverg female i world of warcraft pluss at det er litt ironisk siden jeg irl er virkelig anti når kommer til steriotype blondi jenter, får helt fnatt av sånnt[8|][:D]
Haha,fått mye respons på nicket eller?? I wow altså?

hihi tja mer sånn rude gestures, små dverg female med rødthår og puppa nedepå knære blir like mobba i wow verden som de ville blitt i virekligheten gitt...
Merkelig,haha[8D]

Forkortelse av mitt eget navn, Cecilie[:)]

Dresden er en veldig fin by i Tyskland og jeg liker bandet The Dresden Dolls. Ikke mer spennende enn det egentlig. 

Skikkelig oppfinnsom her å[;)]..
Tok ene hunden vår sitt navn,Nita.Å la til 79 som er årstallet jeg er født i..

Navnet jeg hadde på videregående på its learning greiene. Så da har jeg bare holdt det. Enkelt og huske også..

Ellers blir det jo å sanke sauer, siden jeg er så glad i sau [8D] 

Forbokstavene i mitt navn+forbokstavene i gubben sitt [8D]

Har lenge hatt nicket Soulsister på et annet forum (ikke baby relatert) - så da ble det Soul her inne [:)]

Jeg har to sphynx rasekatter hjemme[:)] Ikke veldig oppfinnsomt[;)] Hadde kanskje ikke vært like stilig å hete Perser eller Labrador [8D]

Jeg og sambo har alltid likt navnet Isabell, og har tenkt hvis vi noen gang får ei jente så skal hun hete det. Men nå ser det faktisk ikke ut til at frøkna vår skal hete det likevel....[;)] Og 81 er året jeg er født.

Valgte "Mum's the word" siden det har ein dobbelt betydning.

"Mum's the word" means to keep quiet, say nothing. "Mum" is a English word meaning "silent". The word may be derived from the "mmm" sound made when one tries to speak with lips closed.

Frå Wikipedia

I tillegg så skal eg jo bli mor (mum) for første gang[;)]

PS! Taurin fins i oksegalle, ikkje oksesperm[;)]

Det ble *Krokosnillen* siden jeg ville ha et nick som ingen ville kjenne igjen med det samme. [:)]
Ikke mer spennende enn det. [;)]

tja, litt teit kanskje.. jeg og sambo snakket lenge før jeg ble gravid, om at vi skulle prøve å få en mini. Det ble så innarbeidet som arbeidsnavn at venner spurte meg før jeg ble gravid.. "når skal dere starte med mini prøving"[;)] og "blir det en mini i familien snart"[;)],

Vi har funnet fint navn til ham som vi er fornøyde med, han blir oppkalt etter en bestefar og det blir stas
men..tror at jeg kommer til å kalle ham mini i mange år fremover[8D]

Senere får jeg bytte nick til mini_endelig_ute_av_magen eller noe[8D]

Back
Topp