Nettbestilling Black Friday?

Min Fotoknudsen har ennå ikke kommet. Håper den kommer i morgen fordi vi reiser bort tidlig på fredag for å utveksle julegaver og skal blant annet gi bort noen bilder jeg hadde bestilt der. Ikke vært borti så lang leveringstid.
 
Min Fotoknudsen har ennå ikke kommet. Håper den kommer i morgen fordi vi reiser bort tidlig på fredag for å utveksle julegaver og skal blant annet gi bort noen bilder jeg hadde bestilt der. Ikke vært borti så lang leveringstid.
Jeg fikk bare bekreftelse på bestilling når jeg bestillte - har ikke hørt noe mer
 
Fikk epost fra Fotoknudsen om “kaos” og hektiske dager i produksjon nå - de lover pakken kommer før julaften
 
Fikk christiania glassmagasin igår, den ble bestillt på black friday. Body lab fikk jeg mandagen etter liksom...
 
Snart fått alt.

Bestilt fra fødselsplakat, netonnet, en svensk side med plakater, ark, slikkepott, ellos, emp-shop. Tror det var alt. Nei, outland også.

Mangler delvis fra ark siden de sender tydligvis alt hver for seg istedenfor alle 6 tingene i samme pakke. Men fikk akkurat mld nå at de siste tingene ble sendt fra de.
 
Back
Topp