Nettbestilling Black Friday?

Har mottatt to fra babybanden, men ikke den fra Get inspired..
 
Posten oppgir ingen sendefrist i år. Tidligre år har de sagt sånn send innen 16. desember så er du sikker på at det kommer frem, i år står det bare "beregn noen dager ekstra og send i god tid"

Jaaaaada. Men jeg liker å ha min egne frist en uke før posten sin, og når posten ikke har en kommer jeg i villrede. Vi skal uansett bare ende en pakke og den skal til svigerfar og altså sendes absolutt senest neste helg,, helst før. Vi mangler bare... skal vi se. Oppi den skal gave til mannens to eldste søstre, vi har den ene og har glemt å bestille den andre, atte, hmm... Den vurderer jeg derved å bestille levert hjem til henne ;) Mannen to yngste søsken... vi har halve gaven til den ene av dem. Og til svigerfar med samboer, vi har.... vel, de skal få bilde av yngste fra bhg i alle fall... Og gaven min mor skal gi dem, den er nok ferdig innpakket og klar allerede. Jadda.... Det ordner seg nok :)
Det ordner seg nok til slutt :)
 
Måtte dobbelsjekke bestilling på fotoknudsen og det er så stort trykk på - de trenger ekstra dager :p
 
Den som skulle komme 10. Kom fakrisk 7. Så nå har vi en stor kasse fra lekekassen i hus.
 
Har fått fra janus, Elkjøp valgte vi levering på om noen dager, så den er forståelig nok ikke der. Også var det en pakke hvor de ikke hadde alt på lager, så den sendes ikke får om tidligst en uke uansett :)
 
Har fått fra alle jeg bestilte av:)

Cubus, Lindex, kapphal, spar kjøp og lek mer:)
 
Ok dårlig! har god erfaring av Cewe, Elite foto og Optimalprint men har ofte sett fotoknudsen reklamer og hatt kyst til å prøve
Var bedre da man kunne hente i butikk
Men blir sittende litt fast hos dem pga bildelagringen..
 
Posten oppgir ingen sendefrist i år. Tidligre år har de sagt sånn send innen 16. desember så er du sikker på at det kommer frem, i år står det bare "beregn noen dager ekstra og send i god tid"

Jaaaaada. Men jeg liker å ha min egne frist en uke før posten sin, og når posten ikke har en kommer jeg i villrede. Vi skal uansett bare ende en pakke og den skal til svigerfar og altså sendes absolutt senest neste helg,, helst før. Vi mangler bare... skal vi se. Oppi den skal gave til mannens to eldste søstre, vi har den ene og har glemt å bestille den andre, atte, hmm... Den vurderer jeg derved å bestille levert hjem til henne ;) Mannen to yngste søsken... vi har halve gaven til den ene av dem. Og til svigerfar med samboer, vi har.... vel, de skal få bilde av yngste fra bhg i alle fall... Og gaven min mor skal gi dem, den er nok ferdig innpakket og klar allerede. Jadda.... Det ordner seg nok :)
Vi som jobber med å sende ut til i med Posten og PostNord sier at i dag og i morgen er trygt, da kan vi 95% sikkert garantere at pakkene kommer frem. Etter dette er ett sjansespill.

Nå skal det sies at PostNord allerede er 1-2 uker bakpå flere plasser i landet.
 
Vi som jobber med å sende ut til i med Posten og PostNord sier at i dag og i morgen er trygt, da kan vi 95% sikkert garantere at pakkene kommer frem. Etter dette er ett sjansespill.

Nå skal det sies at PostNord allerede er 1-2 uker bakpå flere plasser i landet.
Ohh. Og jeg som helst skulle hatt der fremme innen helgen før jul og ikke har sendt enda... Må jage mannen på shopping/nettshoppe noe med leveringsadresse dit en av de aller første dagene.

Det har jo tidligere år vært sagt 16. Des så jeg antok til helga skulle gå bra....
 
Ohh. Og jeg som helst skulle hatt der fremme innen helgen før jul og ikke har sendt enda... Må jage mannen på shopping/nettshoppe noe med leveringsadresse dit en av de aller første dagene.

Det har jo tidligere år vært sagt 16. Des så jeg antok til helga skulle gå bra....
Det går nok bra, men jeg kommer ikke til å garantere til våre kunder etter i morgen.
 
Måne betale 99 pr sending med optimalprint fordi det ble sendt fra to forskjellige steder. Nesten så jeg boikottet de pga det
Har egentlig ofte latt fraktpriser stoppe kjøp...men denne gangen "måtte" jeg da vi gjerne vil motta de fotobøkene før jul
 
Back
Topp