Nettbestilling Black Friday?

Herewegoagain

Forumet er livet
Julikulene 2020
Dere som har bestillt noe på BF har dere mottat varen/e ? Har bare fått ordrebekreftelse på de to tingene jeg bestillte :rolleyes: inne på Jollyroom står bare “behandles” (har ikke sjekket Fotoknudsen)
Sikkert mye trykk på ;) vet det nok kommer frem i tide så stresser ikke stort :cat:
Men ja har dere mottatt eller vet status på bestillingene deres?
 
Bestilte på lekekassen, fikk mail i dag om at det blir sendt med sporingslink.
 
Kun bestilt fra intersport, den kom på tirsdag.
 
Fått alt. Bestilt fra zalando, XXL og Ekstra leker
 
Fått fra mimmis og 1 av 2 fra barnas hus (nr 2 ble bestilt 2 dager etter black friday, har fått bekreftelse på at den er sendt). Og så kom det hentemelding på pakke fra cubus idag, men ikke fått henta den da.
 
Fått fra H&M, tilbords, Jollyroom og Boardgamer.

Venter på pakke fra jollyroom(jepp, bestilte én gang til:hilarious:), lindex, H&M og bonprix:) De er ikke sendt ennå.
 
Min fra lekekassen ble fårhåndsmeldt i går, sist sett i oslo står det idag og jeg fikk sms fra posten om at den er på vei med forventet levering 12/12

Det forteller meg egentlig bare en ting, den pakken jeg skal sende med julegaver bør sendes i løpet av neste uke, for å komme frem i tide.... Ting tar tid med posten på denne tiden av året.
 
Min fra lekekassen ble fårhåndsmeldt i går, sist sett i oslo står det idag og jeg fikk sms fra posten om at den er på vei med forventet levering 12/12

Det forteller meg egentlig bare en ting, den pakken jeg skal sende med julegaver bør sendes i løpet av neste uke, for å komme frem i tide.... Ting tar tid med posten på denne tiden av året.
Ja tar skikkelig lang tid
 
Ja tar skikkelig lang tid
Posten oppgir ingen sendefrist i år. Tidligre år har de sagt sånn send innen 16. desember så er du sikker på at det kommer frem, i år står det bare "beregn noen dager ekstra og send i god tid"

Jaaaaada. Men jeg liker å ha min egne frist en uke før posten sin, og når posten ikke har en kommer jeg i villrede. Vi skal uansett bare ende en pakke og den skal til svigerfar og altså sendes absolutt senest neste helg,, helst før. Vi mangler bare... skal vi se. Oppi den skal gave til mannens to eldste søstre, vi har den ene og har glemt å bestille den andre, atte, hmm... Den vurderer jeg derved å bestille levert hjem til henne ;) Mannen to yngste søsken... vi har halve gaven til den ene av dem. Og til svigerfar med samboer, vi har.... vel, de skal få bilde av yngste fra bhg i alle fall... Og gaven min mor skal gi dem, den er nok ferdig innpakket og klar allerede. Jadda.... Det ordner seg nok :)
 
Dere som har bestillt noe på BF har dere mottat varen/e ? Har bare fått ordrebekreftelse på de to tingene jeg bestillte :rolleyes: inne på Jollyroom står bare “behandles” (har ikke sjekket Fotoknudsen)
Sikkert mye trykk på ;) vet det nok kommer frem i tide så stresser ikke stort :cat:
Men ja har dere mottatt eller vet status på bestillingene deres?
De fleste nettbutikker har hatt enorm pågang så bruker lenger tid enn vanlig på å få gått gjennom bestillingene sine.
Har vel fått bekreftelse, melding om sendt pakke eller mottatt vare på alle nå
 
Fikk først beskjed fra Kappahl at pakken var forventet 10. desember, den kom i dag :)
Venter fremdeles på en pakke fra Bakeren og kokken, den bestilte jeg 25. november og har ikke hørt noenting om.
Den andre pakken fra Bakeren og kokken som ble bestilt på Black Friday har jeg fått mail om at den er forsinket og forventet inn på lager den 12. desember.
 
Back
Topp