Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De har hipp ned til 4 mnd? Fant det ikke på butikken i går, men kan jo være det var tomtAltså vi bruker hipp til: MME, grøt, fukt og grønt![]()
Hva synes du er best?Så hipp risgrøt til 4mnd i dag senest på butikken
Og her har vi semper
http://semperbarnemat.no/produkter?field_ages_taxonomy_tid=29#29
Hva synes du er best?
Godt å høre at det er blitt bedre, liker egentlig det merket. Men de er vel ikke helt ute av rødsonen ?Jeg har ingen problemer med Nestlé. Såvidt meg bekjent er det det er snakk om lenge sidende har skjerpet seg, anbefaler t.o.m morsmelk over mme på hjemmesiden sin.
Jeg vet ikke, skal ikke si noe sikkert, men de aller, aller fleste produsenter driver dessverre med noe "snusk", det er bare det at ikke alt har kommet frem i lyset. Det er jo stadig avsløringer, f.eks i klesbransjen (dårlige arbeidsforhold).Godt å høre at det er blitt bedre, liker egentlig det merket. Men de er vel ikke helt ute av rødsonen ?
Jeg vet ikke, skal ikke si noe sikkert, men de aller, aller fleste produsenter driver dessverre med noe "snusk", det er bare det at ikke alt har kommet frem i lyset. Det er jo stadig avsløringer, f.eks i klesbransjen (dårlige arbeidsforhold).
Jeg må gi Sinlac (uten melkeprotein), og aner ikke om de er "snille eller slemme"![]()