Neste bilstol

Ja, samme her :nailbiting: vi har besafe til frøkna og egentlig fornøyd med det, men skal lese meg litt opp på forskjellige seter :) samboer mener at han kan overta hennes, og så kan hun ha et annet fremovervendt et. Men der nekter jeg, hun er da bare litt over 2år, så vi må ha nytt til han :nailbiting:
Vi bytta sånn med våre, bortsett fra at hun fikk en Minikid, og fortsett sitter bakover :p
 
Vi bytta sånn med våre, bortsett fra at hun fikk en Minikid, og fortsett sitter bakover :p
Altså, han kan gjerne overta hennes, men hun skal fortsatt sitte bakover (han mener at det ikke er nødvendig lengre, men det mener jeg) :)
Minikid, kan det brukes lenge bakover?
 
Altså, han kan gjerne overta hennes, men hun skal fortsatt sitte bakover (han mener at det ikke er nødvendig lengre, men det mener jeg) :)
Minikid, kan det brukes lenge bakover?
Ja! Er jo ikke Isofix, kan brukes opp til 25kg :) så det vil si at det er siste bilstolen hun på 2 trenger før vi kan snu henne.
 
Ja! Er jo ikke Isofix, kan brukes opp til 25kg :) så det vil si at det er siste bilstolen hun på 2 trenger før vi kan snu henne.
Det er vel ikke isofix på de som går til 25? Eller det kan være isofix, men den kan kun brukes til 18kg og så belte til 25kg? Har jeg forstått rett?
Jeg tenker da å kjøpe nytt til frøkna, så han kan overta hennes nåværende:)
 
Det er vel ikke isofix på de som går til 25? Eller det kan være isofix, men den kan kun brukes til 18kg og så belte til 25kg? Har jeg forstått rett?
Jeg tenker da å kjøpe nytt til frøkna, så han kan overta hennes nåværende:)
Ikke Isofix nei, du har riktig i det du sier :) så hun på 2 sitter festet med belte og en sånn stang som står i gulvet. Men cybex sirona som går til 18kg har Isofix :)
 
Ikke Isofix nei, du har riktig i det du sier :) så hun på 2 sitter festet med belte og en sånn stang som står i gulvet. Men cybex sirona som går til 18kg har Isofix :)
Jeg tenker vi vil ha slik som du nevner at deres har :)
 
Vi bor langt unna slike butikker desverre (ca fire timer reisevei hver vei), så har ikke gjort det enda. Tror vi må somle oss til å gjøre det før jeg begynner å jobbe igjen, for da blir det dårlig med tid til å få det gjort.
Ååh så dumt! Ja,kanskje litt lurt, men skjønner jo det er litt stress. Har dere venner/familie med ulike stoler dere kan prøve kanskje ?
 
Vi har og byttet, til BeSafe Izi kid ett eller annet :p Bakovervendt fra 6 mnd , og kan brukes opp til 18kg ( tror jeg ) , med Isofix og han sitter høyt og godt i det :) Ikke noe stress å løfte han ut og bære han , ofte ligger bæreselen i bilen og det er mye bedre for arrmen enn å bære på MaxiCosien :D Og den tar mindre plass enn MaxiCosien :happy:
 
Back
Topp