Neste bilstol

Vi har besafe modular. Så der har vi kjøpt begge stolene, må snart gå over fra baby setet til stolen. Det går opp til 75 cm, og mini var 70 på siste måling. :)
 
Livet i bilstol nr.2 er helt fint alså! SÅ befriende å slippe å dra på det andre og lille sitter bedre og ser mer og gråter/hyler ikke i bilen lenger. Ser ut som om hun sitter bedre/mer behagelig og jeg gruer meg ikke før kjøreturer....
 
Så deilig! :)

Ikke for å pirke men man MÅ jo ikke dra på babysetet, da :hilarious: Vi gjør aldri det, unntatt av og til hvis vi skal inn i én butikk og da har vi det på vognunderstellet :)
Nei, helt sant det. Men brukte mer tid på å få henne inn og ut av setet enn å bare knipse det av basen og ta i handlevogna. Spesielt om det regnet/sol/vindså skygget det jo godt inni stolen, pluss jeg synes det var så knotete å ta henne ut og inn når den sto i bilen. Men kan godt være en vane og :happy:
 
Livet i bilstol nr.2 er helt fint alså! SÅ befriende å slippe å dra på det andre og lille sitter bedre og ser mer og gråter/hyler ikke i bilen lenger. Ser ut som om hun sitter bedre/mer behagelig og jeg gruer meg ikke før kjøreturer....
Jeg kjenner at jeg gruer meg litt til å bytte :p akkurat nå kan jeg bære han i setet i en hånd og leie frøkna i den andre. Hvis hun begynner å tulle (som hun ofte gjør), så kan jeg bare sette ned setet på bakken mens jeg tar meg av henne. Blir litt verre når jeg skal gå med han på armen :hilarious:
 
Jeg kjenner at jeg gruer meg litt til å bytte :p akkurat nå kan jeg bære han i setet i en hånd og leie frøkna i den andre. Hvis hun begynner å tulle (som hun ofte gjør), så kan jeg bare sette ned setet på bakken mens jeg tar meg av henne. Blir litt verre når jeg skal gå med han på armen :hilarious:

Anbefaler deg en bæresele;) da har du hendene og beina fri til å løpe etter storesøster[emoji23]
 
Livet i bilstol nr.2 er helt fint alså! SÅ befriende å slippe å dra på det andre og lille sitter bedre og ser mer og gråter/hyler ikke i bilen lenger. Ser ut som om hun sitter bedre/mer behagelig og jeg gruer meg ikke før kjøreturer....

Hvilket sete var det du gikk for?
 
Vi kjøpte og tok i bruk nr2 i dag. Har besafe modular. Han var så fornøyd! Kunne se ut vinduet og ikke sitte som støpt som han gjorde i babysetene! Han har aldri likt bilkjøring, som eg hele tiden har mistenkt var pga besafe modular babystolen er så trang (har en stor gutt på 9kg). Og ser ut som eg hadde rett! Nå kan eg endelig ut å kjøre bil uten å grue meg :D
 
Vi har besafe modular.
Den kan brukes fra nyfødt, så vi har nyttet for en måned siden.
Vi kjøpte den fordi man kan legge ned eller sette opp ryggen. Så hun ligger nesten like mye som i forrige sete.
Men hun er såååå mye mer fornøyd. :)
Godt med mer plass og bedre sikt tenker jeg.
 
Jeg kjenner at jeg gruer meg litt til å bytte :p akkurat nå kan jeg bære han i setet i en hånd og leie frøkna i den andre. Hvis hun begynner å tulle (som hun ofte gjør), så kan jeg bare sette ned setet på bakken mens jeg tar meg av henne. Blir litt verre når jeg skal gå med han på armen :hilarious:
Den ser jeg! Har dere byttet nå? Alt blir vel en vane..
 
Jeg har absolutt begynt å tenke på det, selv om E nok kan bruke cabriofixen lenge ennå. Blir overhodet ikke klok på hvilken man skal velge [emoji45]
Har du prøvd å prate med noen på en babybutikk? De har mange gode råd, og ofte prøver de ulike stoler i bilen din og du får prøvd babyen i stolene. Det utgjorde mye for oss.
 
Ikke vi heller. Veldig usikker på hva jeg skal velge:nailbiting:
Ja, samme her :nailbiting: vi har besafe til frøkna og egentlig fornøyd med det, men skal lese meg litt opp på forskjellige seter :) samboer mener at han kan overta hennes, og så kan hun ha et annet fremovervendt et. Men der nekter jeg, hun er da bare litt over 2år, så vi må ha nytt til han :nailbiting:
 
Back
Topp