Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal hente den nye (besafe izi plus) imorgen og tror vi tar den i bruk. Hun liker nemlig ikke å kjøre bil for tiden og det er trangt til beina hennes. Hun er over 9 kg og nesten 70 cm og. Babystolen kan brukes til maks 75 cm.
Nei, den er jo opp til 25 kg , de andre har det, de ifra 0-18 kg.Vurderer den jeg og, har den isofix?
Nei, den er jo opp til 25 kg , de andre har det, de ifra 0-18 kg.
Har prøvd den i butikken og de å kunne vippe henne i 3 posisjoner og måten hun satt i den gjorde at jeg var solgt. Pluss at den kan brukes lenge.
Ja, det er liksom mer enn nok penger å bruke på bilstolen synes jeg. Selv om jeg gjerne skulle brukt isofix lenger. Men da trenger vi bare 2 seter (pluss 1 i bil nr.2) istedenfor 4 seter liksom.Takk for svar! Tror vi må i butikk å teste vi og, så får vi se hva vi går forHadde jo vært greit om den kunne brukes litt lengre ja
![]()
Er småbarnssetene til BeSafe like trange som babystolene? Vi valgte bort BeSafe som babystolene på grunn av det.
Vi har tatt i bruk vårt sete nr 2. Britax dualfix , kan snus, veldig praktisk. M sover fremoverlent uansett hvordan han sitter![]()
Det er min erfaring også uansett sete. Men det retter seg når de blir litt større![]()
Vi har det til storebroren, og er veldig fornøyd med detVi kjøpte i dag siden vi snublet over tilbud. Det ble Maxi Cosi 2Way Pearl, det passer til samme base som det vi allerede har (Pebble Plus).