Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er så tett i nesa at jeg nesten ikke får puste, og var SÅ fornøyd når jeg fant en gammel otrivin nesespray liggende i skuffen... Leste i pakningsvedlegget og der stod det at den ikke skal brukes av gravide. Så da får en prøve å sove med nesa full av snørr i natt da! 
Jeg har brukt otrivin i bege svangerskapet mineOtrivin skal ikke brukes av gravide!Er så tett i nesa at jeg nesten ikke får puste, og var SÅ fornøyd når jeg fant en gammel otrivin nesespray liggende i skuffen... Leste i pakningsvedlegget og der stod det at den ikke skal brukes av gravide. Så da får en prøve å sove med nesa full av snørr i natt da!
![]()
Jeg har brukt otrivin i bege svangerskapet minebegge to er friske å raske å født til termin. Leger å sykehus har aldri sagt noe på at jeg brukte
![]()
Får jo ikke puste vis ikke å det er jo hvertfall ikke bra![]()
Det finner du nok på apoteketHehe! Nei, det går nok som regel helt fintJeg pleier å ta nesespray med en gang det er antydning til tetthet, så tror jeg skal prøve å finne en spray man kan bruke en stund uten å bli avhengig av
Er jo ikke gunstig å ikke få puste heller, som du sier
![]()