Nei nei nei nei

Uff... nei og nei..... tårene mine triller og jeg kan ikke fatte at verden kan være så urettferdig :-( :-( :-(

Så forferdelig å lese... har ikke ord...
Sender deg varme tanker og klemmer. ♥♥♥

:(:( Stakkars derr!! Nå fikk jeg helt vondt!! Forferdelig trist å lese!

**appen**

Uff nei og nei og nei, dette var forferdelig trist!:( kan ikke engang forestille meg hvordan dere har det nå... Sender mange tanker og klemmer deres vei<3

Sent from my iPad using BV Forum

Ufattelig :(:(:(:( Har ikke ord..tårene triller for dere og deres vakre engleprinsse.. Håper dere finner styrken i hverandre i denne tunge tiden <3<3<3

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Jeg vet desverre hvertfall litt av følelsene du og dine nærmeste sliter nå. Uendelig trist å se ei fra terminforumet flytte inn på "vi som har mistet". Håper du har møtt omsorg i helsepersjonellet og kjærlig støtte i familie og venner. Vanskelig å se nå kanskje, for sorgen, savnet og tomheten er no uhorvelig tunge saker, men håper tiden kan bli din venn som lindrer stikk og smerte og sliper skarpe kanter ned så du med tiden får en vakker perle av savn og minner du kan legge til pynt på en verdig hylle i hjertets skattekammer. Ta den tiden dere trenger til å sørge, ikke hast dere fremover selv om dere antagelig ikke sørger i likt tempo og grad hele veien. Dette er for de fleste en livslang vei.... ta godt vare på øyeblikk og minner... de blir bare mer og mer verdifult fordi det er det eneste som er igjen... mange varme tanker og klemmer sendes din vei.

♡Tord ♡Ulva ♥ Munin

Back
Topp