Nei nei nei nei

Dette var forferdelig å lese.
Jeg ble så trist på deres vegne.
Det her skal jo ikke skje!
Tårene triller her.
Dere har min største medfølelse.

Hjelpe meg, så forferdelig trist og vondt...
Jeg fikk en stor klump i halsen nå og tårer i øynene...
Jeg vet ikke hva jeg skal si....man blir stum...
Sender de varmeste og godeste klemmer og omtanke.
Pass godt på hverandre<3
R.I.P. vakre prinsesse.

Tårene triller :( så utfattelig tragisk og trist... Sender dere mange klemmer <3

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Gud noe så grusomt! Vet virkelig ikke hva jeg kan si! Tårene triller her. Kondolerer så utrolig mye til deg og dine ♥♥♥♥

Tårene triller her :( Har ikke ord! Kondolerer. Sender masse klemmer <3

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Nei og nei! Så forferdelig! Nå begynte jeg å grine her! Tenker masse på deg og dine! Dette var utrolig utrolig trist! :( God klem!

Jeg er målløs. Tenker virkelig på deg og håper du har mange gode støtter med deg.
Vi er her inne når du er klar og om du trenger oss.
Sender over en stor klem.

Kondolerer så masse!

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei og nei. Dette var hjerteskjærende å høre:( så urettferdig. Masse varmetanker til dere. Kondolerer så mye.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Kjære deg.. dette er sånt som ikke skal skje :( kondolerer... håper dere har mye støtte rundt dere. Tenker på dere!

Kondolerer så mye! Dette var virkelig trist å lese. Ta godt vare på hverandre i den tunge tiden. Varmeste tanker til dere!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Så utrolig trist å høre! Kondolerer så mye ♥

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Kondolerer så mye!! Gikk kaldt gjennon kroppen min nå!!! Håper du har mange mennesker rundt deg som kan hjelpe deg gjennom dette! Tenker på deg...

Ånei :(
Noe så forferdelig! Jeg har ikke ord :(
Skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre noe for å hjelpe dere i denne tunge tiden!
Hvil i fred vakre prinsesse <3

Ånei!!! :( Ord strekk ikkje til... Men sender deg mange klemmer, sitt her med tårer i augene...
Kvil i fred lille prinsesse <3

Noe så forferdelig og urettferdig. Ord bli fattige når man leser sånt. Ligger her med gråten i halsen. Vit at vi er mange her som tenker på dere.
Sov godt lille engel....

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Å kjære deg noe så forferdelig. Finner ikke ord som trøster nå. Sender over masse klemmer og varme tanker. Skal tenne lys i kveld for din vakre prinsesse. Hvil i fred lille venn.

Så ufattelig trist. Eg finn ikkje ord. Men sender ein god klem til deg i alle fall.

Back
Topp