Nei nei nei nei

Helt grusomt!! Alles verste frykt! Mange klemmer til deg..... Jeg kan ikke engang begynne å fatte hvordan det føles.

Slike hendelser setter mange ting i perspektiv......

Så utrolig urettferdig livet kan være :( kondolerer så mye! Ta godt vare på hverandre <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Så forferdelig trist og urettferdig. . Tenker masse på dere. Husk å ta vare på hverandre nå da ♥
Kondolerer

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Å nei!! Herregud så forferdelig trist. Dette ble litt mye for meg med barselshormoner og alt, så kan ikke fatte hvordan dere har det. Kondolerer - sender tusenvis av gode tanker til dere. Sov søtt lille prinsesse <3

Sendt fra mobilen.

De varmeste tanker og klemmer til dere alle sammen <3 <3 <3 Vi står sammen med dere i denne tunge tiden <3
Hvil i fred vakreste lille nydelige prinsesse <3 :(

Å herregud!!!! Kondolerer så masse :( Ord blir fattige!!!!

Jeg har virkelig ikke ord.. :( :( Så utrolig trist at dette skulle skje. Dere har min dypeste medfølelse.. Ta godt vare på hverandre i denne tiden. Uff tårene triller her.

Sent from my iPhone using BV Forum

Neinognei lille venn :( sitter her med frysninger og tårer i øyekroken. Slikt skal da ingen familie oppleve. Sender dere styrke i denne tiden, og skal be litt for at dere kommer dere gjennom denne tunge tiden. :( <3

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Grusomt trist :( Kondolerer så mye. Tårene renner. Varme tanker og klemmer sendes.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Å nei! Helt forferdelig!
Sitter her og leser, tårene triller, og jeg kan ikke fatte at det kan være mulig. INGEN skal måtte gå gjennom noe sånt. Får så vondt på deres vegne, og som så mange andre skriver - ord blir fattige.
Tenker på dere, og sender mange klemmer deres vei!
Ta vare på hverandre, og hvil i fred lille vakre <3

å nei og nei så grusomt :-( kondolerer, sender dere mange varme tanker og klemmer

:( Uff, så ille å lese.. Så forferdelig trist og urettferdig.. Kondolerer så mye <3

Kjære deg, HvitLin, dette var utrolig trist å lese. Språket strekker ikke til... Hold godt om hverandre og vit at vi er mange som gråter med dere. Føler så inderlig med dere:( God klem til deg!

Kondolerer♡

♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡

*sniker*
Mange varme tanker sendes til dere ♥ Det er jo sånt som ikke skal skje...og det føles bare så ufattelig urettferdig. Håper dere har god støtte rundt dere ♥
Hvis du orker, så gå inn på "vi som har mistet" forumet...hjelper noen ganger å snakke med andre engleforeldre og dele de mange tankene.
Stor klem fra ei som er både mamma og englemamma

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

</3 Ord mister helt betydningen i slike situasjoner. Jeg håper dere tar godt vare på hverandre og kommer dere gjennom den tunge tiden. Livet er så grusomt urettferdig noen ganger :´(

Så ufattelig meningsløst at slikt skjer!! Kondolerer så mye! Håper dere har god støtte rundt dere i tiden som kommer. Skal tenne et lys for jenta deres i kveld...

Ufattelig trist å lese. Kondolerer så mye. Ta vare på hverandre i denne tunge tiden. Har selv mistet en datter, så vet litt hvordan du har det.

Så ufattelig trist og urettferdig! :(
Ord strekker ikke til, men vit at vi er mange som tenker på dere.
Sender en stor klem.

Back
Topp