Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Å nei!! Herregud så forferdelig trist. Dette ble litt mye for meg med barselshormoner og alt, så kan ikke fatte hvordan dere har det. Kondolerer - sender tusenvis av gode tanker til dere. Sov søtt lille prinsesse <3
De varmeste tanker og klemmer til dere alle sammen <3 <3 <3 Vi står sammen med dere i denne tunge tiden <3
Hvil i fred vakreste lille nydelige prinsesse <3
Jeg har virkelig ikke ord.. Så utrolig trist at dette skulle skje. Dere har min dypeste medfølelse.. Ta godt vare på hverandre i denne tiden. Uff tårene triller her.
Neinognei lille venn sitter her med frysninger og tårer i øyekroken. Slikt skal da ingen familie oppleve. Sender dere styrke i denne tiden, og skal be litt for at dere kommer dere gjennom denne tunge tiden. <3
Å nei! Helt forferdelig!
Sitter her og leser, tårene triller, og jeg kan ikke fatte at det kan være mulig. INGEN skal måtte gå gjennom noe sånt. Får så vondt på deres vegne, og som så mange andre skriver - ord blir fattige.
Tenker på dere, og sender mange klemmer deres vei!
Ta vare på hverandre, og hvil i fred lille vakre <3
Kjære deg, HvitLin, dette var utrolig trist å lese. Språket strekker ikke til... Hold godt om hverandre og vit at vi er mange som gråter med dere. Føler så inderlig med dere God klem til deg!
*sniker*
Mange varme tanker sendes til dere ♥ Det er jo sånt som ikke skal skje...og det føles bare så ufattelig urettferdig. Håper dere har god støtte rundt dere ♥
Hvis du orker, så gå inn på "vi som har mistet" forumet...hjelper noen ganger å snakke med andre engleforeldre og dele de mange tankene.
Stor klem fra ei som er både mamma og englemamma
</3 Ord mister helt betydningen i slike situasjoner. Jeg håper dere tar godt vare på hverandre og kommer dere gjennom den tunge tiden. Livet er så grusomt urettferdig noen ganger :´(
Så ufattelig meningsløst at slikt skjer!! Kondolerer så mye! Håper dere har god støtte rundt dere i tiden som kommer. Skal tenne et lys for jenta deres i kveld...