Nei nei nei nei

HvitLin

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Vår nydelige datter døde brått og helt uventet under fødsel i går kveld... Jeg har ikke ord for hvor forferdelig vi har det nå... Hun var helt ferdig og perfekt... Vi vet ennå ikke hvorfor, men hun døde mest sannsynlig av krybbedød i mors liv, altså helt uten forvarsel... Hun var så vakker.... Verden min raser... Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå... Jeg melder meg ut her litt fremover, men vil følge med når alt kommer litt på avstand... Ønsker alle her inne godt i tiden fremover..

Nei og nei og nei:eek::(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
Så utrolig grusomt og hjerteskjærende å lese dette!:(:(:(:( har ikke ord!
Sender deg og dine alle de varmeste tanker og klemmer♡ vet ikke hva jeg skal si..får så vondt:(:(:(:(:(:(:(

Sender de varmeste tanker!
Ufattelig trist

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Uff så fryktelig trist..:( mange varme klemmer til deg:(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

nei <3 vet ikke hva jeg skal skrive :(

huff <3 ikke hyggelig å lese :'( fikk tårer i øynene nå :(

jeg vil bare si kondolerer så masse <3 håper det går fint med dere :(
:angel5 husk å ta vare på hverandre <3

Å nei! Dette var ufattelig trist å lese.. Har ikke ord.. Kondolerer.. Varme klemmer til dere <3

Nei og nei :( :( :( Dette var ufattelig trist lesing :( Vet hvordan du har det.. Sender masse klemmer og varme tanker til dere <3 Håper du har masse gode mennesker rundt deg/dere <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Kondolerer. Så ufattelig trist og meningsløst. Håper dere tar godt vare på hverandre oppi alt dette. Mine varmeste tanker til dere ♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

:love2Kondolerer:love2 Ta godt vare på hverandre i tiden fremover!!!!!!! Sender en STOR klem :(

Jeg har ikke ord for hvor vondt dette var å lese :( Kondolerer så mye! Jeg kan ikke forestille meg den sorgen dere opplever nå. Sender varme tanker og klemmer til dere og håper dere blir tatt godt vare på.

Nei og nei vennen :( Så ufattelig trist å lese, jeg har ikke ord.. håper dere tar godt vare på hverandre i denne tøffe tiden. Mine varmeste tanker går til dere <3 Sender deg en stor klem!!

Dette var trist å lese :( sender de varmeste klemmer og tanker til dere i en ufattelig vanskelig og tung tid ❤️❤️
Ta vare på hverandre......

ubeskrivelig trist :(

Ånei :-(

Dette var veldig veldig trist og lese....nei nei nei........

Nææææææi :'(
Uff sååå forfærdelig trist :(

Eg finn ikkje ord :(

Hvil i fred lille engel <3

Back
Topp