Leverihåpet
Gift med forumet
Hei,
Beklager at jeg ikke har skrevet til dere eller vært på nett i det hele tatt... Pcen min kortsluttet så jeg fikk låne min manns pc. I går var det en pyton dag og alt gikk til helvete (beklager ordet). Først var de usikkret for de mente det var for tidlig å teste, men så tok jeg en test selv og den var negativ. SÅ jeg ble ikke gravid i denne omgangen heller. I dag begynte jeg så smått å blø.
Jeg er kjempe knust og har grått i hele går og i dag...
Beklager at jeg ikke har skrevet til dere eller vært på nett i det hele tatt... Pcen min kortsluttet så jeg fikk låne min manns pc. I går var det en pyton dag og alt gikk til helvete (beklager ordet). Først var de usikkret for de mente det var for tidlig å teste, men så tok jeg en test selv og den var negativ. SÅ jeg ble ikke gravid i denne omgangen heller. I dag begynte jeg så smått å blø.
Jeg er kjempe knust og har grått i hele går og i dag...

. Det er veldig sårt å sitte sammen med dem som har hver sin store mage og har termin om 3 og 4 uker. Vil jo være glad på dems vegne, men innimellom er det vanskelig. Men når det er sagt, så har nok mennene tanker og følelser ang det det hele de også. Håper det iallefall