[:(]
*God klem*
*God klem*

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: Nesing
Tror det du beskriver i forhold til din kjære slett ikke er uvanlig! Umulig for oss damer å skjønne hvordan de kan ta det så "lett", men det kan jo også være deres måte å takle det på. Rett og slett å ignorere det som har skjedd, lukke øynene litt, og se fremover. Av og til skulle jeg ønske jeg kunne tenke/føle som en mann...... Skjønner mer enn godt at du har det knalltøft nå! [:(] Håper du gradvis klarer å bygge deg opp igjen ved hjelp av gode venninner og den støtten de kan gi deg den kommende uken. Du trenger noen rundt deg vil jeg tro, så forhør deg med dem og forklar situasjonen. Forhåpentligvis er det en eller flere som har anledning til å være sammen med deg, være din klage- og støttemur, og som kan hjelpe deg å se fremover til et nytt forsøk etter hvert. Selv om det sikkert ikke er lett her og nå å se at dere fremdeles har en eller flere muligheter igjen, gjelder det å ikke glemme det midt oppe i den verste sorgen. Alle gode ting er tre er det noe som heter. Hvorfor skulle ikke det gjelde dere?!
Ta godt vare på deg selv!
Trøsteklemmer fra Nesing
ORIGINAL: Isabell81
Å, nei så leit[:(] Livet er så urettferdig noen ganger. Men neste gang skal det pokker meg gå! Trøsteklemmer i fleng
ORIGINAL: Tøysa
Føler med deg og skjønner veldig godt at du er lei deg nå!!! Få ut følelsene! Håper virkelig det klaffer for dere neste gang! Selv om det ikke føles sånn nå, kommer motivasjonen og lysten til å prøve igjen ganske snart. Masse lykke til! Håper du får ei god helg, kos deg masse, som best du kan! God klem fra meg.
ORIGINAL: Blomst85
ORIGINAL: Blomst85
Fryktelig trist å lese snuppa.. Håpet at det virkelig hadde klaffet for dere nå...
Ser dårlig ut for min del også.. Men foreløpig må jeg fortsette med medisiner frem til tirsdag, og ringe porsgrunn da, hvis testen fortsatt er negativ..
Uff.
Håper vi kommer i samme forum senere da. Fortsetter å heie på dere fram til testen din blir positiv.....
Jeg mener ved neste forsøk... uff nå surrer jeg veldig...
Tenker på deg hvertfall[&o]

ORIGINAL: SkattIMagenSnart
[:(]
*God klem*
ORIGINAL: *dreamer*
Neeei, det var ikke sånn det skulle gå!!![:(][:(][:(]
Sender deg maaaange trøsteklemmer
Neste gang så SKAL det gå!!!