Negativt

Leverihåpet

Gift med forumet
Hei,

Beklager at jeg ikke har skrevet til dere eller vært på nett i det hele tatt... Pcen min kortsluttet så jeg fikk låne min manns pc. I går var det en pyton dag og alt gikk til helvete (beklager ordet). Først var de usikkret for de mente det var for tidlig å teste, men så tok jeg en test selv og den var negativ. SÅ jeg ble ikke gravid i denne omgangen heller. I dag begynte jeg så smått å blø.

Jeg er kjempe knust og har grått i hele går og i dag...

ORIGINAL: småsmurf

Åh, så dumt at det ikke klaffet[:(] Er noe dritt med negative tester..
Du får gråte ut all frustrasjon, før du ser fremover til neste forsøk[:)]

signere denne. bruk helgen til å pleie deg selv, unn deg noe du har lyst på. masse klemmer sendes

ORIGINAL: tigergirl

ORIGINAL: småsmurf

Åh, så dumt at det ikke klaffet[:(] Er noe dritt med negative tester..
Du får gråte ut all frustrasjon, før du ser fremover til neste forsøk[:)]

signere denne. bruk helgen til å pleie deg selv, unn deg noe du har lyst på. masse klemmer sendes

[:(][:(]

sign
ORIGINAL: *dreamer*

Neeei, det var ikke sånn det skulle gå!!![:(][:(][:(]
Sender deg maaaange trøsteklemmer
Neste gang så SKAL det gå!!!

Mange klemmer til deg.......[:(]  

[:(][:(][:(] Det må være utrolig tøft! Vet ikke hva jeg skal si. Skjønner at det er vanskelig å se fremover, men etterhvert kan du begynne å se frem mot et nytt forsøk! Sender mange trøsteklemmer!!

ORIGINAL: Blåmann

Mange klemmer til deg.......[:(]  

Føler med deg og skjønner veldig godt at du er lei deg nå!!! Få ut følelsene! Håper virkelig det klaffer for dere neste gang! Selv om det ikke føles sånn nå, kommer motivasjonen og lysten til å prøve igjen ganske snart. Masse lykke til! Håper du får ei god helg, kos deg masse, som best du kan! God klem fra meg.

sign

ORIGINAL: smurfen

[:(][:(][:(] Det må være utrolig tøft! Vet ikke hva jeg skal si. Skjønner at det er vanskelig å se fremover, men etterhvert kan du begynne å se frem mot et nytt forsøk! Sender mange trøsteklemmer!!

sIGN[:(]

sign[:(][:(][:(]

ORIGINAL: smurfen

sign. Veit akkurat korleis du har det no, og det er ikkje noko særleg moro nei! Håpar du snart klarar å sjå fram mot eit tredje forsøk. Men ta den tida du treng til å komme ovanpå igjen! Ta litt ekstra vare på deg sjølv no dei neste dagane/vekene! KLEM[&o]

TUSEN TAKK alle sammen for god støtte...
Skal ringe riksen løpet av uken så får vi se hva vi kommer frem til...

heia vennen min, uff stakkas deg da vennen, jeg som håpet og trodd at du skulle klare deg, dette va kjedelig,

Jeg har ikke ord

dette va jævligt ned tur[:(]

Å, nei så leit[:(] Livet er så urettferdig noen ganger. Men neste gang skal det pokker meg gå! Trøsteklemmer i fleng

Tusen takk, dere er såå gode å ha nå...
Jeg er alene om dette hele uken og helgen.. Min mann reiste i dag til oslo så videre til en planlagt egypt tur sammen med en kamerat..
Kjenner det er litt irriterene, men han fortjener det jo og...

Kunne ikke forlange at han skulle avlyse... Jeg vil også reise, men kan jo ikke reise alene.... arrg.. ikke alle venninene mine som bare kan slippe alt å dra..
Litt dritt av og til, men håper jeg finner en som klarer å rive seg løs fra ansvar[&:]..

Bare e SUPER gla i dere alle sammen.... Dere vet mere enn de rundt meg.. Min mann spurte i hele dag: Er det så sårt?(siden jeg gårt så masse i dag)
Da begynte jeg å lure litt på om han i det hele tatt "brydde" seg?
Han har jo en datter så han forstår jo ikke min situasjon.. Arrg... hadde veldig lyst å slå han med noe hardt...[:@][:@][:@]

Min stedatter spurte mens hun satt på fange mitt: "hvorfor er du så lei deg?"
Det var vondt, men jeg klarte ikke svare da min mann sa at noen ganger er vi bare det...
Har ikke fortalt henne hva som skjer, og hun er forliten til det også...

Takk igjen mine engler

Tror stort sett ikke mannfolka er like følelsesladde som oss nei. Jeg hadde en SA i høst etter å ha prøvd i 5 år og jeg var ganske langt nede de to nærmeste venninnene mine ble gravide samtidig i sommer. Sambo forstod ikke at jeg kunne ta så på vei for det. Han skjønte jo det ang SAen men ikke ang det at venninnene mine ble gravide. Da kjente jeg at jeg ble temmelig hissig. Det er veldig sårt å sitte sammen med dem som har hver sin store mage og har termin om 3 og 4 uker. Vil jo være glad på dems vegne, men innimellom er det vanskelig. Men når det er sagt, så har nok mennene tanker og følelser ang det det hele de også. Håper det iallefall

nei å nei, var jo ikke sånn det skulle gå, så utrolig trist[:(][:(] skikkelig dumt altså, hater disse testene som alltid blir negativ[:(]
prøv å kos deg i helgen med noe du selv liker skikkelig godt..
uff ord blir fattige..
neste gang skal det skje vettu..

*senderovertusenmillionerklemmer*

Back
Topp