Negativ test 16 dpo..

Jeg tester sent positivt! Måtte over ikm med sønnen min før mannen greide å se strekene. Så noen produserer hcg senere enn andre og noen ganger har man eggløsning senere enn man tror [emoji4] og ikke stress med å ta testet og prøve å se på stigning. For testene kan inneholde ulik mengde fargestoff og dermed få ulik styrke. Så to streker er to streker. Gratulerer så mye [emoji3]

*spent*

fikk gravid 1-2 i dag på clearblue digital :D:D:D:D den burde vel egentlig vist 3+ da... kjenner jeg ikke helt klarer å slappe av :o

Se der ja :D

Ja, men fastlegen vil ikke ta blodprøver. Han mener jeg bare skal vente å se det an :( blææ.. blir helt sprø av det her!!
Høres rart ut o_O bestill time hos en annen lege :angelic: eller prøv å vent 1 uke og ta en ny test. Da må den være sterkere eller negativ

bra og bra... skulle vært 6+3 eller noe i dag. Ble satt 2 uker tilbake, til ca 4 uker. Hun kunne ikke se noe men samtidig kunne hun se at jeg var gravid, men på et svært tidlig stadium. hun ville ha meg tilbake om 2 uker, men jeg har jo skjønt at løpet er kjørt...

bra og bra... skulle vært 6+3 eller noe i dag. Ble satt 2 uker tilbake, til ca 4 uker. Hun kunne ikke se noe men samtidig kunne hun se at jeg var gravid, men på et svært tidlig stadium. hun ville ha meg tilbake om 2 uker, men jeg har jo skjønt at løpet er kjørt...
Tenker at du fikk positiv test 16 dpo og da har egget festet seg seint. Så du er jo godt bak andre som får positiv fra 7 til 12 dpo. Ville ikkje gitt opp enda.

Tenker at du fikk positiv test 16 dpo og da har egget festet seg seint. Så du er jo godt bak andre som får positiv fra 7 til 12 dpo. Ville ikkje gitt opp enda.
bortsett fra at jeg fikk positiv test 22 dpo :( eneste jeg kan håpe på er at jeg har hatt sen eggløsning...

Jøss! Så spennende historie, Rosasky! Gratulerer så mye :wideyed: 16 dpo her og fortsatt neg tester!! Blir gaaal haha. Håper såå inderlig på pos test nå da med en SA nå i desember! Krysse krysse!! :)

Back
Topp