Negativ test 16 dpo..

Rosasky

Blir kjent med forumet
Hva er deres erfaringer? Er håpet ute? Jeg er ny her inne og ny som prøver så alt er bare helt nytt for meg! :shy: er i dag 16 dpo og fikk en meget negativ test i dag..
 
Hei,desverre hadde jeg sånn forrige pp men til slutt tr kom 2 uker for sent.Det kan skje at du hadde eggløsning litt senere eller at du produserer hcg saktere. Håper du er gravid :)
 
Hei,desverre hadde jeg sånn forrige pp men til slutt tr kom 2 uker for sent.Det kan skje at du hadde eggløsning litt senere eller at du produserer hcg saktere. Håper du er gravid :)
Ok, takk for svar :) jeg er litt usikker på eggløsning, men tror jeg er rundt 16 dpo, er vel egentlig ganske sikker på det :) ut ifra testene jeg tok. Kjedelig å bare gå rundt å lure når hverken tante rød kommer eller man får positiv test :(
 
Ok, takk for svar :) jeg er litt usikker på eggløsning, men tror jeg er rundt 16 dpo, er vel egentlig ganske sikker på det :) ut ifra testene jeg tok. Kjedelig å bare gå rundt å lure når hverken tante rød kommer eller man får positiv test :(

Er i akkurat samme båt... 3 dager over IKM og bare blenda tester... er så unødvendig ass, da kan jo like gjerne TR bare dukke opp så man kan bli ferdig med det!
 
Last edited:
Er ikke akkurat samme båt... 3 dager over IKM og bare blenda tester... er så unødvendig ass, da kan jo like gjerne TR bare dukke opp så man kan bli ferdig med det!
Ja, det tenker jeg også!! :( og tante rød er alltid presis så syns det er dumt at det skal klusse seg til nå.. har du testet i dag også?
 
Ja, burde vel det.. :( med mindre EL er en liten stund etter det du tror. Tror til og med en som produserer HCG sent ville hatt en positiv test på dag 16 om det var en spire... men jeg kan ikke være sikker.
det tror jeg også.. men så får man liksom opp håpet litt da man ser på ulike forum der folk tester positivt lenge etter ikm. men jeg vet at det hører til sjeldenhetene :(:eek:
 
Ja, det tenker jeg også!! :( og tante rød er alltid presis så syns det er dumt at det skal klusse seg til nå.. har du testet i dag også?

Nei, har ikke fått testet i dag. Men tanta har fortsatt ikke dukket opp. Hvis hu ikke viser seg iløpet av morgendagen brenner jeg nok av en test til, da jeg ikke har hatt tid i dag. Jeg kan ha litt uregelmessig mens, men sjeldent jeg har syklus på over 33 dager... men, hadde en lap i midten av april, så kan hende det er den som klusser med kroppen [emoji15]
 
Nei, har ikke fått testet i dag. Men tanta har fortsatt ikke dukket opp. Hvis hu ikke viser seg iløpet av morgendagen brenner jeg nok av en test til, da jeg ikke har hatt tid i dag. Jeg kan ha litt uregelmessig mens, men sjeldent jeg har syklus på over 33 dager... men, hadde en lap i midten av april, så kan hende det er den som klusser med kroppen [emoji15]
da kan jo det være grunnen, men kjipt er det uansett.... jeg testet igjen i dag og...... NEGATIV :( Er 18 dpo nå :(
 
da kan jo det være grunnen, men kjipt er det uansett.... jeg testet igjen i dag og...... NEGATIV :( Er 18 dpo nå :(

Æsj, så kjipt.... [emoji17]
Ja, blir spennende etter jobb. Har jo selvfølgelig et lite håp, selv om jeg egentlig ikke har trua. Vi får satse på at det klaffer neste pp for oss begge!
 
Desverre,vet jeg hvordan det føles :( Jeg bestilte time hos fastlege,tok blodprøve og hcg var negativ,etter det,tok det 7 dager til mens. Veldig kjedelig! Håper nå at jeg får normal eggløsning og syklus
 
Har du testet etter eggløsning? Har du tempet? Er du sikker på at du teller DPO riktig? Min erfaring er at EL er på et annet tidspunkt enn appen eller man selv beregner. Alt på +/-5 dager regnes som regelmessig syklus, sa min gyn.
 
Håpet er ikke ute før mensen dukker opp [emoji4]
 
Har du testet etter eggløsning? Har du tempet? Er du sikker på at du teller DPO riktig? Min erfaring er at EL er på et annet tidspunkt enn appen eller man selv beregner. Alt på +/-5 dager regnes som regelmessig syklus, sa min gyn.
hadde positiv el test 25.04 og 26.04, negativ igjen 27.04. regner da 1 dpo 28.04.... har ikke tempet, men som sagt brukt eltester.. :( blir helt sprø.
 
Back
Topp