Tatt om morgenen? Hvor mange DPO er du nå? 23? Jeg hadde svidd av en ny test i morgen tidlig med det resultatet.det lurer jeg også på????? hva skjer!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tatt om morgenen? Hvor mange DPO er du nå? 23? Jeg hadde svidd av en ny test i morgen tidlig med det resultatet.det lurer jeg også på????? hva skjer!!
22/23 dpo! tatt i morges ja! jeg skal svi av en ny test etterpå! klarer da ikke vente til i morgen jeg velTatt om morgenen? Hvor mange DPO er du nå? 23? Jeg hadde svidd av en ny test i morgen tidlig med det resultatet.
La oss håpe det!! syns det er aaaalt for svakt til å være 5+2...Ser strek og den er rååååsa
Tenker at du ikke hadde EL ved de positive testene jeg, og at du er rundt 9-10 dpo. [emoji56] så lenge du ikke tempet så kan kroppen ha prøvd seg på EL også ikke klart det, for så å sette igang igjen...
ble ikke noe mer klok av denne testen???
tatt i det sekundet jeg sa jeg skulle ta test etterpåTatt nå? Ser jo strek her også! Kan ikle forvente veldig stigning etter kort tid - når tok du den første? Var det på morgenurin?
tatt i det sekundet jeg sa jeg skulle ta test etterpå
den første på morgenurin kl 06.00 i dag!
hmmm.. jeg hadde tidlig sa i uke 5 for 1 år siden, da fikk jeg også veldig svak strek om morgenen og sterk på kvelden. testen ta positivt 11 dpo! så jeg tror også at jeg får sterkere om kvelden.... den første testen jeg tok har sensitivitet på 10mlu, den andre 25!Vel; for det første er det to forskjellige typer tester, som dermed kanskje har litt ulik sensitivitet?
For det andre: de fleste får sterkere strek på morgenurin. (Det gjelder ikke meg, men de fleste!)
Tredje: strek er strek!
For å vise variasjoner: her er mine tester på MORGENURINVis vedlegget 258897. Nesten usynlige, right?
Så tok jeg ny test etter ca 1-2 timer:
Vis vedlegget 258899
Altså: helt forskjellige streker, samme typer tester, like gravid på alle...
Det mest normale er å få sterkere test på din første urin på morgenen. Jeg er bare litt spesiell der... [emoji85]
hmmm.. jeg hadde tidlig sa i uke 5 for 1 år siden, da fikk jeg også veldig svak strek om morgenen og sterk på kvelden. testen ta positivt 11 dpo! så jeg tror også at jeg får sterkere om kvelden.... den første testen jeg tok har sensitivitet på 10mlu, den andre 25!
så syyyykt! hadde absolutt gitt opp håpet denne gangenDa er jo det en naturlig forklaring!! Den i morgest var over DOBBELT så sensitiv som den ikveld. Du er gravid!! Gratulerer [emoji2][emoji2] WUHU!
Den er positiv! Gratulerer så masse! Tipper eggløsning kom senere enn ventet.ble ikke noe mer klok av denne testen???
Ikkje mist motet men dei testane er ikkje og lita på.tusen takk alle sammen <3 <3 jeg er fremdeles veldig usikker da... testene blir jo aldri sterkere! er jo tross alt 23 dpo i dag
Gratulerer så mye EL har sikkert kommet litt senere enn du trodde, men du er nok gravid! Hvis du er veldig usikker, kan du alltids ta en digital test og få det helt "svart på hvitt".tusen takk alle sammen <3 <3 jeg er fremdeles veldig usikker da... testene blir jo aldri sterkere! er jo tross alt 23 dpo i dag