Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei. Slett ikke
Men vi vasker grundigere enn vanlig da. Men ikke rundvask. Ikke vegger og tak og inni skap og alt mulig.
Vi har ikke akkurat for vane å ha en god helgevask til vanlig. Så vi tar det grundigere enn vanlig nå. Så tilsvarer det kanskje ca en enkel helgevaskEn skikkelig god helgevask holder i massevis.
Vi har ikke akkurat for vane å ha en god helgevask til vanlig. Så vi tar det grundigere enn vanlig nå. Så tilsvarer det kanskje ca en enkel helgevask![]()
Ikke i år siden jeg akkurat har flyttet inn, men ja tar julevask sånn nogenlunde grundige(ikke på nivået som jeg gjør til våren), men så tar jeg rundt mars april tid full vask, altså inni alle skaper, maskiner, vinduet etc.
Ja. Det å vaske ned er ikke det som jeg lar meg stresse av. Slett ikkeDet er sikkert godt nok. Blir jul allikevel![]()
Ja med dyr er det jo en evig runddans. Ja her var det vasket klart av firma, så ikke gjort så mye vask annet enn å rensket i vaskemaskinen, tørketrommel og annet som jeg tok med meg hit. Men så deilig å ta vårrengjøringen ordentlig, og da trenger man vel ikke gjøre det to ganger i åretSiden du nettopp har flyttet inn var det sikkert nedvasket til innflyttingen.
Vasker også mer skikkelig til våren. Da er det så deilig å kaste ut alt av tepper og alt. Nå i mørketiden ser en ikke så godt skitten allikevel.
Vi har hund og varmepumpe.. så under sofan er det masse hybelkaniner. Selv om vi drar fram og vasker tar det ikke mange ukene før det er fyller seg opp igjen.
Ja med dyr er det jo en evig runddans. Ja her var det vasket klart av firma, så ikke gjort så mye vask annet enn å rensket i vaskemaskinen, tørketrommel og annet som jeg tok med meg hit. Men så deilig å ta vårrengjøringen ordentlig, og da trenger man vel ikke gjøre det to ganger i året![]()