Nedtelling TUL

20 dager til TUL! Er urolig spent!!

Skulle ønske jeg kjente litt kvalme, ønsker meg mer symptomer :Heartred
 
Spent på oppdatering :love017

Sitter å venter på å komme inn nå❤️ Herregud for et vær, lå lastebiler og trær strødd langs veien+ mista strømmen hjemme for én time siden :bag:
 
Herregud, for en sprø opplevelse:wideyed: Først trodde gyn at jeg hadde mistet, for han så bare at det var svart.. og idag hadde han nesten ikke sikt i livmoren(enten pga keisersnittarrene eller en muskelknute), men så så han en skygge der det blinket. Han brukte laaang tid og undersøkte fra alle mulige vinkler :hilarious: Der er det en liten skatt på over 2cm og 177 i hjerteslag.Fikk høre de nydelige hjerteslagene:love017 Bebis lå høyt oppe. Jeg har et lite hematom under livmoren og det er grunnen til blødninger og spotting. Ny tul den 9.mai❤️
20230425_131122.jpgScreenshot_20230425_140627_Samsung Internet.jpgdownload.jpeg-2.jpg
 
Last edited:
Sitter å venter på å komme inn nå❤️ Herregud for et vær, lå lastebiler og trær strødd langs veien+ mista strømmen hjemme for én time siden :bag:
Ja fysj! Hos oss har det snødd i halvannet døgn. Fatter deg ikke! :arghh: :shifty:

Så posten din under her- så skummel opplevelse men veldig glad for han fant den lille etter en liten stund!! Godt å høre at alt er bra❤️❤️
 
13 dager :Heartred Da er jeg 7+1. i dag henviste jordmor meg til tidlig UL på sykehuset i ca uke 12:joyful: Greit å få bekreftet hjertelyd før vi forteller hele familien
 
14
 
Back
Topp