Nedtelling TUL

Masse lykke til ❤️
Må bare dele frustrasjon. I følge menskalender er jeg 6+0. Kom på tidlig ul idag og fikk beskjed om at det var såpass tidlig at hjerte ikke var begynt å slå. Altså en uke bak enn jeg trodde. Jeg ble så skuffet og lei meg. Følte meg så tom. På en side er det veldig rart da jeg fikk jo bekreftelsen på at jeg er gravid og jeg fikk ny time på torsdag. Allikevel så nedstemt. Føler jeg overreagerer og synes det er vanskelig. Har noen gode ord?♥️
 
Må bare dele frustrasjon. I følge menskalender er jeg 6+0. Kom på tidlig ul idag og fikk beskjed om at det var såpass tidlig at hjerte ikke var begynt å slå. Altså en uke bak enn jeg trodde. Jeg ble så skuffet og lei meg. Følte meg så tom. På en side er det veldig rart da jeg fikk jo bekreftelsen på at jeg er gravid og jeg fikk ny time på torsdag. Allikevel så nedstemt. Føler jeg overreagerer og synes det er vanskelig. Har noen gode ord?♥️
Kan fort være at EL kom senere eller at egget festet seg sent ❤️ Svaret du fikk i dag er ikke ensbetydende med at dette går galt, husk det! ❤️ Min private ultralydklinikk anbefaler at vi kommer inn tidligst 7+0 i tilfelle man er litt kortere på vei, for å unngå unødvendig bekymring dersom en ikke finner hjerteslag pga for tidlig i løpet ❤️ Krysser alt jeg har for at neste ultralyd viser et sterkt, bankende hjerte ❤️
 
Må bare dele frustrasjon. I følge menskalender er jeg 6+0. Kom på tidlig ul idag og fikk beskjed om at det var såpass tidlig at hjerte ikke var begynt å slå. Altså en uke bak enn jeg trodde. Jeg ble så skuffet og lei meg. Følte meg så tom. På en side er det veldig rart da jeg fikk jo bekreftelsen på at jeg er gravid og jeg fikk ny time på torsdag. Allikevel så nedstemt. Føler jeg overreagerer og synes det er vanskelig. Har noen gode ord?♥️
Med min gutt født i 21 kunne hun kun se antydning til noe utvendig, så hun byttet til innvendig og da kunne hun se hjertet slo, men den var bitteliten og ble satt en uke tilbake i forhold til det jeg trodde jeg var. Var kjempe stresset og sikker på at dette skulle gå galt.. kom tilbake i uke 11/12 og det var stort sprellende foster som ble satt en uke frem igjen. Tipper det bare har festet seg sent hos deg og at hjertet begynner å slå like rundt hjørnet. Krysser fingrene for deg❤️
 
18 dagar til første UL av sikkert alt for mange denne gangen og :hilarious:
 
Kan fort være at EL kom senere eller at egget festet seg sent ❤️ Svaret du fikk i dag er ikke ensbetydende med at dette går galt, husk det! ❤️ Min private ultralydklinikk anbefaler at vi kommer inn tidligst 7+0 i tilfelle man er litt kortere på vei, for å unngå unødvendig bekymring dersom en ikke finner hjerteslag pga for tidlig i løpet ❤️ Krysser alt jeg har for at neste ultralyd viser et sterkt, bankende hjerte ❤️
Tusen takk! Ja, jeg hadde positiv EL test på syklusdag 16, så har vært innom tanken. Førstegangsgravid så tror jeg hadde litt høye forventninger og er generelt redd. Takk for gode ord ♥️
 
3 dager til, bestilte nettopp en TUL til tirsdag hos min private gyn :Heartred
 
Én mnd akkurat idag til OTUL og NIPT-test som er 22.mai :love017 :nailbiting:
 
Back
Topp