1 uke igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig kjipt, når dette er noe en ser så frem til Fordelen er at med når mini får 5 dager ekstra, så vil du nok kunne se enda merFikk nettopp tlf fra klinikken om at morgendagens time må utsettes til tirsdag pga sykdomHar både grua meg og sett fram til timen, så veldig kjipt at det blei sånn. Så nedtelling blir endra fra 1 til 5
Prøver å tenka sånn, men ikke lett når angstnivået er en smule forhøyet Men takk for gode ordSå utrolig kjipt, når dette er noe en ser så frem til Fordelen er at med når mini får 5 dager ekstra, så vil du nok kunne se enda mer
Det forstår jeg så godt Har du noe blødning eller smerter som gir deg ekstra bekymring?Prøver å tenka sånn, men ikke lett når angstnivået er en smule forhøyet Men takk for gode ord
Ikke annet enn min vanlige tendens til å krisemaksimere Er både trøtt og kvalm, så har symptomer. Er bare så redd for evt. MA. Men er fullstendig klar over at bekymringene vil komma sikkert samme kveld til tross for gode nyheter Vurdere sterkt å ta en ny ultralyd i uke 9Det forstår jeg så godt Har du noe blødning eller smerter som gir deg ekstra bekymring?
Du har min fulle forståelse altså, så var ikke ment noen ting frekt eller nedlatende Jeg var på tul på mandag og vurderer bestille en til neste uke igjen, så skal så absolutt ikke peke på andreIkke annet enn min vanlige tendens til å krisemaksimere Er både trøtt og kvalm, så har symptomer. Er bare så redd for evt. MA. Men er fullstendig klar over at bekymringene vil komma sikkert samme kveld til tross for gode nyheter Vurdere sterkt å ta en ny ultralyd i uke 9
Oppfattet deg ikke på noen måte sånn Er på en måte litt "sint" på meg selv som ikke klarer å gleda meg helt enda, er så mange tanker om at det kan gå galt når som helst Men får bare pusta med magen og håpa på det besteDu har min fulle forståelse altså, så var ikke ment noen ting frekt eller nedlatende Jeg var på tul på mandag og vurderer bestille en til neste uke igjen, så skal så absolutt ikke peke på andre
Ja, er ikke annet å gjøreOppfattet deg ikke på noen måte sånn Er på en måte litt "sint" på meg selv som ikke klarer å gleda meg helt enda, er så mange tanker om at det kan gå galt når som helst Men får bare pusta med magen og håpa på det beste
Jaa, vi så et bankende hjerte idagKan fort være at EL kom senere eller at egget festet seg sent Svaret du fikk i dag er ikke ensbetydende med at dette går galt, husk det! Min private ultralydklinikk anbefaler at vi kommer inn tidligst 7+0 i tilfelle man er litt kortere på vei, for å unngå unødvendig bekymring dersom en ikke finner hjerteslag pga for tidlig i løpet Krysser alt jeg har for at neste ultralyd viser et sterkt, bankende hjerte
Hurra! Gratulerer så myeJaa, vi så et bankende hjerte idag
Hvordan gikk det?Om noen timer
Det gikk kjempefint Det var en liten bønne på 2,21 cm, med god hjertelyd med 167 slag neste ultralyd blir på offentlig sykehus, uke 12+3, gleder meg veldig til den også, ser enda merHvordan gikk det?