Nedtelling TUL

Fikk nettopp tlf fra klinikken om at morgendagens time må utsettes til tirsdag pga sykdom:sad010Har både grua meg og sett fram til timen, så veldig kjipt at det blei sånn. Så nedtelling blir endra fra 1 til 5:sorry:
 
12
 
Fikk nettopp tlf fra klinikken om at morgendagens time må utsettes til tirsdag pga sykdom:sad010Har både grua meg og sett fram til timen, så veldig kjipt at det blei sånn. Så nedtelling blir endra fra 1 til 5:sorry:
Så utrolig kjipt, når dette er noe en ser så frem til ❤️ Fordelen er at med når mini får 5 dager ekstra, så vil du nok kunne se enda mer ❤️
 
Prøver å tenka sånn, men ikke lett når angstnivået er en smule forhøyet:confused005 Men takk for gode ord:hello
Det forstår jeg så godt ❤️ Har du noe blødning eller smerter som gir deg ekstra bekymring? ❤️
 
Det forstår jeg så godt ❤️ Har du noe blødning eller smerter som gir deg ekstra bekymring? ❤️
Ikke annet enn min vanlige tendens til å krisemaksimere:whacky011 Er både trøtt og kvalm, så har symptomer. Er bare så redd for evt. MA. Men er fullstendig klar over at bekymringene vil komma sikkert samme kveld til tross for gode nyheter:schocked028 Vurdere sterkt å ta en ny ultralyd i uke 9:laughing002
 
Ikke annet enn min vanlige tendens til å krisemaksimere:whacky011 Er både trøtt og kvalm, så har symptomer. Er bare så redd for evt. MA. Men er fullstendig klar over at bekymringene vil komma sikkert samme kveld til tross for gode nyheter:schocked028 Vurdere sterkt å ta en ny ultralyd i uke 9:laughing002
Du har min fulle forståelse altså, så var ikke ment noen ting frekt eller nedlatende ❤️ Jeg var på tul på mandag og vurderer bestille en til neste uke igjen, så skal så absolutt ikke peke på andre :bag: :hilarious:
 
Er til vanlig opptatt av å ha ett sunt kosthold, og jeg pleier å trene jevnlig. Men etter at jeg ble gravid har jeg null viljestyrke når det kommer til mat, og har lyst på helt andre ting enn hva jeg vanligvis liker. Energien er også på bunn så det blir lite trening. Flere som har det sånn? Jeg må snu denne usunne trenden
 
Du har min fulle forståelse altså, så var ikke ment noen ting frekt eller nedlatende ❤️ Jeg var på tul på mandag og vurderer bestille en til neste uke igjen, så skal så absolutt ikke peke på andre :bag: :hilarious:
Oppfattet deg ikke på noen måte sånn:Heartred Er på en måte litt "sint" på meg selv som ikke klarer å gleda meg helt enda, er så mange tanker om at det kan gå galt når som helst:confused2 Men får bare pusta med magen og håpa på det beste:thumleft
 
Oppfattet deg ikke på noen måte sånn:Heartred Er på en måte litt "sint" på meg selv som ikke klarer å gleda meg helt enda, er så mange tanker om at det kan gå galt når som helst:confused2 Men får bare pusta med magen og håpa på det beste:thumleft
Ja, er ikke annet å gjøre ❤️
 
Fikk innkalling til otul nå, og fikk ikke før 30.mai. Da er jeg 12+6. I forrige svangerskap hadde jeg en MA i uke 9, så jeg vurderer å ta en privat ul i uke 9 eller 10 bare for å se :nailbiting: Syns det er for lenge å vente til slutten av mai
 
Kan fort være at EL kom senere eller at egget festet seg sent ❤️ Svaret du fikk i dag er ikke ensbetydende med at dette går galt, husk det! ❤️ Min private ultralydklinikk anbefaler at vi kommer inn tidligst 7+0 i tilfelle man er litt kortere på vei, for å unngå unødvendig bekymring dersom en ikke finner hjerteslag pga for tidlig i løpet ❤️ Krysser alt jeg har for at neste ultralyd viser et sterkt, bankende hjerte ❤️
Jaa, vi så et bankende hjerte idag♥️
 
Back
Topp