Ikke lenge igjen nå [emoji4][emoji173]Fytti! ER SÅ SPENT [emoji33] må snart dra fra kontoret nå [emoji4] tiden i dag har gått såååå seeeent [emoji32]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke lenge igjen nå [emoji4][emoji173]Fytti! ER SÅ SPENT [emoji33] må snart dra fra kontoret nå [emoji4] tiden i dag har gått såååå seeeent [emoji32]
Har du vært inne? [emoji6]Masse lykke til![]()
20 min [emoji33]Ikke lenge igjen nå [emoji4][emoji173]
Nei jeg har ikke før senere i dag, så må smøre meg med tålmodighet i noen timer tilHar du vært inne? [emoji6]
Så spennende20 min [emoji33]
20 min [emoji33]
Teller ikke lengre dager, men timerskal ikke før i ettermiddag så leeenge å vente
![]()
20 min [emoji33]
Blir lange timer [emoji6]Nei jeg har ikke før senere i dag, så må smøre meg med tålmodighet i noen timer til![]()
Spent her [emoji4]20 min [emoji33]
20 mm lang liten skapning med bankende hjerte [emoji7][emoji3]Hvordan gikk det?
Jeg ble sååå lettet[emoji7] deilig å se hjertet banke. 20mm langt og alt så bra ut. Fikk lov å komme tilbake om 3 uker igjen[emoji3]Spent her [emoji4]
20 mm lang liten skapning med bankende hjerte [emoji7][emoji3]
Jeg har fulgt el-termin frem til jeg ble utålmodig i forrige uke[emoji14]. I følge den hadde jeg termin 7. sept og var 8+1 i dag. Fått ny termin 2. sept og 8+6 i dag, så satt frem én dag i forhold til mensternin. Men dette kan endre seg veldig har jeg hørt. Skal tilbake igjen om 3 uker [emoji3]Oj 20mm! Det var jo stort. Stemte det med lengden du trodde?
Var "bare" 7-8 mm da jeg var der. Står i appen den burde være 10mm.. men legen sa ikke noe på det så skal prøve ikke tenke på det
Skal tilbake 2 febr
Så bra!!! Er en unik opplevelse [emoji173]Jeg ble sååå lettet[emoji7] deilig å se hjertet banke. 20mm langt og alt så bra ut. Fikk lov å komme tilbake om 3 uker igjen[emoji3]
Har ikke bilde da? [emoji6][emoji6][emoji6] Hvis du vil dele da [emoji5]Jeg har fulgt el-termin frem til jeg ble utålmodig i forrige uke[emoji14]. I følge den hadde jeg termin 7. sept og var 8+1 i dag. Fått ny termin 2. sept og 8+6 i dag, så satt frem én dag i forhold til mensternin. Men dette kan endre seg veldig har jeg hørt. Skal tilbake igjen om 3 uker [emoji3]
Har 4 bilder [emoji4] laster opp i morgen [emoji3]Har ikke bilde da? [emoji6][emoji6][emoji6] Hvis du vil dele da [emoji5]
Gleder meg [emoji7][emoji6]Har 4 bilder [emoji4] laster opp i morgen [emoji3]