Nedtelling tul

Herregud, tårene bare triller av å tenke på det [emoji22] hehe.. Kan ikke komme på noe som kan måle seg med det [emoji173]
Nei, enig [emoji3] men klarer liksom ikke helt å glede meg til det enda. Det virker så urimelig lenge til enda, og forutsetter jo selvsagt at alt går bra frem til da.

Også veldig spent på hvordan den dagen der blir i forhold til selve fødselen. Og lurer på hvor mye samboer får gjennomgå i forkant [emoji85][emoji23] ikke sikkert den dagen der blir så lett [emoji18]

Nei, enig [emoji3] men klarer liksom ikke helt å glede meg til det enda. Det virker så urimelig lenge til enda, og forutsetter jo selvsagt at alt går bra frem til da.

Også veldig spent på hvordan den dagen der blir i forhold til selve fødselen. Og lurer på hvor mye samboer får gjennomgå i forkant [emoji85][emoji23] ikke sikkert den dagen der blir så lett [emoji18]
Er jo sant det [emoji5]
Alt kan skje og det er fortsatt veldig tidlig..
Men jeg ble litt mer optimistisk etter jeg var på ul og tørr tenke litt mer på det [emoji6]

Har drømt om å oppleve det i mange år[emoji7] Men man vet jo ikke hvordan man reagerer på det å være i fødsel og alt som følger med før man er oppe i det. Men krysser fingrene for at alt blir som vi har drømt og håpet på [emoji173]

Var på TUL i dag pga store smerter de siste dagene, men TUL er eeeegentlig på mandag -2 dager til<3

Så et blinkende (bankende) lite hjerte i dag :love7 Fant ikke ut grunnen til smertene mine, men får bare bite tennene sammen og tenke at det vokser og tøyes inni hulen <3

For meg svinger symptomene veldig. Det eneste som holder seg konstant er ømme pupper og stikking i underlivet i ny og ned. Greit å få liv bekreftet på ul. Får håpe du får time snart da [emoji4]

Kom deg inn på skjult snart så får du se hvorfor jeg er bekymret. Var liv fredag, men skjedd mye siden da og jeg må bare vente i spenning :/

11 dager

Back
Topp