Herregud, tårene bare triller av å tenke på det [emoji22] hehe.. Kan ikke komme på noe som kan måle seg med det [emoji173]Ja, det må jo være en helt vanvittig følelse når man ligger der med babyen på brystet for første gang [emoji7][emoji7][emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herregud, tårene bare triller av å tenke på det [emoji22] hehe.. Kan ikke komme på noe som kan måle seg med det [emoji173]Ja, det må jo være en helt vanvittig følelse når man ligger der med babyen på brystet for første gang [emoji7][emoji7][emoji7]
Nei, enig [emoji3] men klarer liksom ikke helt å glede meg til det enda. Det virker så urimelig lenge til enda, og forutsetter jo selvsagt at alt går bra frem til da.Herregud, tårene bare triller av å tenke på det [emoji22] hehe.. Kan ikke komme på noe som kan måle seg med det [emoji173]
Er jo sant det [emoji5]Nei, enig [emoji3] men klarer liksom ikke helt å glede meg til det enda. Det virker så urimelig lenge til enda, og forutsetter jo selvsagt at alt går bra frem til da.
Også veldig spent på hvordan den dagen der blir i forhold til selve fødselen. Og lurer på hvor mye samboer får gjennomgå i forkant [emoji85][emoji23] ikke sikkert den dagen der blir så lett [emoji18]
Fant ikke ut grunnen til smertene mine, men får bare bite tennene sammen og tenke at det vokser og tøyes inni hulen <3Spennende [emoji3]25 dager til den private 11+1
Men skal ha en oppfølgingssjekk neste uke på sykehuset. Ikke fått time ennå
Spennende [emoji3]
For meg svinger symptomene veldig. Det eneste som holder seg konstant er ømme pupper og stikking i underlivet i ny og ned. Greit å få liv bekreftet på ul. Får håpe du får time snart da [emoji4]Veldig! Har ikke akkurat følt meg gravid siste dagene
For meg svinger symptomene veldig. Det eneste som holder seg konstant er ømme pupper og stikking i underlivet i ny og ned. Greit å få liv bekreftet på ul. Får håpe du får time snart da [emoji4]
Jeg har bedt om å bli medlem jeg... Får ikke gjort så mye med at det ikke skjer en dritt.... [emoji37]Kom deg inn på skjult snart så får du se hvorfor jeg er bekymret. Var liv fredag, men skjedd mye siden da og jeg må bare vente i spenning :/
Jeg har bedt om å bli medlem jeg... Får ikke gjort så mye med at det ikke skjer en dritt.... [emoji37]
Done.. [emoji4]Send en mld til Tamara?