Nedtelling tul

Da jar jeg også fått meg time den 9 februar. Skal da etter mine utregninger være 7+2 [emoji2]
17 dager til [emoji122]

Tusen takk Blue_ <3 Jeg var jo på UL på lørdag, men fikk liksom ikke den følelsen siden det var pga legene mistenkte exu. Så får håpe hjertet fortsatt slår og at et bilde av riskornet blir med hjem :D

Hvordan går det med deg?

Åh, var du det? Mistenkte de exu?? Her har jeg gått glipp av noe ser jeg... <3

Det går nok kjempefint, hvor langt er du i morgen? <3
Legg ut bilde etterpå da ;)

Joda, går jo greit. Har ikke den følelsen av at noe er galt denne gangen. Og har ikke sett noe mer antydninger til blod... Men jeg klarer ikke roe meg helt ned. Ny HCG-måling på onsdag og TUL 03.feb... Så får nok ett eller annet svar snart...

Åh, var du det? Mistenkte de exu?? Her har jeg gått glipp av noe ser jeg... <3

Det går nok kjempefint, hvor langt er du i morgen? <3
Legg ut bilde etterpå da ;)

Joda, går jo greit. Har ikke den følelsen av at noe er galt denne gangen. Og har ikke sett noe mer antydninger til blod... Men jeg klarer ikke roe meg helt ned. Ny HCG-måling på onsdag og TUL 03.feb... Så får nok ett eller annet svar snart...

Det var ikke noe de mistenkte før jeg kom og klagde og forklarte smertene mine, men det var heller ikke typisk for exu (smertene) , men de sa de ville utelukke så det er jeg veeeldig glad for. Er litt lettere å godta smertene når man vet at alt er bra.

I dag er jeg 6+5 !:) Skal legge ut bilde når jeg er hjemme!:D

Glad for at du føler deg bra og at ting ser tilsynelatende bra ut <3

Det var ikke noe de mistenkte før jeg kom og klagde og forklarte smertene mine, men det var heller ikke typisk for exu (smertene) , men de sa de ville utelukke så det er jeg veeeldig glad for. Er litt lettere å godta smertene når man vet at alt er bra.

I dag er jeg 6+5 !:) Skal legge ut bilde når jeg er hjemme!:D

Glad for at du føler deg bra og at ting ser tilsynelatende bra ut <3

Uansett veldig godt å utelukke det! Absolutt :) jaaa, gleder meg til å se :)

Back
Topp