Ja håper de prioritererJa jeg sendte de en melding, for må få tatt noen blodprøver likevel grunnet ekstrem tretthet og ørhet. Håper jeg får komme inn før![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja håper de prioritererJa jeg sendte de en melding, for må få tatt noen blodprøver likevel grunnet ekstrem tretthet og ørhet. Håper jeg får komme inn før![]()

Hvor langt på vei er du når OUL er? Har du ringt dem og informert hvor langt du vil være i svangerskapet?Akkurat 2 uker… fikk jo så sen OUL, og ikke fått rykket frem i køen heller enda![]()

Fikk melding i morges, får faktisk komme inn til fastlegen i dag!Ja håper de prioriterer![]()
Da vil jeg være 20+2, har ikke ringt de, tenkte jeg kanskje kom meg inn via ventelisteHvor langt på vei er du når OUL er? Har du ringt dem og informert hvor langt du vil være i svangerskapet?
Fikk time til fastlegen i dag så kan høre litt med hanJobber på sykehus så vet litt hvordan det fungerer i de systemene. Dessverre blir man borte fra venteliste med bl a kort varsel så lenge man har en aktiv time. Så med mindre den du snakker med tar navnet ditt personlig ned på ett ark å følger med på eventuelle avbestillinger får du ikke vite om tidligere time. Anbefaler deg å ringe inn å høre om det finnes en løsning for deg. Og selvsagt snakke med fastlegen om han kan purre på tidligere timeDa vil jeg være 20+2, har ikke ringt de, tenkte jeg kanskje kom meg inn via ventelisteFikk time til fastlegen i dag så kan høre litt med han
Ååå men de har jo laget en egen påmelding inne på helsami sammen med timenJobber på sykehus så vet litt hvordan det fungerer i de systemene. Dessverre blir man borte fra venteliste med bl a kort varsel så lenge man har en aktiv time. Så med mindre den du snakker med tar navnet ditt personlig ned på ett ark å følger med på eventuelle avbestillinger får du ikke vite om tidligere time. Anbefaler deg å ringe inn å høre om det finnes en løsning for deg. Og selvsagt snakke med fastlegen om han kan purre på tidligere time
Krysser!
så den fungerer ikke i praksis?

Jøss! Det der har ikke vi! Men herregud så kjekt! Ja da tror jeg det jeg skrev ikke stemmerÅåå men de har jo laget en egen påmelding inne på helsami sammen med timenså den fungerer ikke i praksis?
Vis vedlegget 474896
Uansett, takk for tipset![]()
Ja, men spørs om den funksjonen virker daJøss! Det der har ikke vi! Men herregud så kjekt! Ja da tror jeg det jeg skrev ikke stemmer![]()

Legen sa jeg kunne prøve å ringe de uansett, for han fikk ikke gjort så mye med saken. Evt at de henviser meg til et annet sykehus her i nærheten med plass… så får prøveNår du ringer de kan du argumentere med at dersom de finner noe og vil sette opp til vekstkontroll, settes det ofte opp to uker senere. Men da er du allerede forbi grensen for abort. Eller om det skulle blitt oppdaget noe på ultralyden som krevde morkake- eller fostervannsprøve. Du rekker knapt få svar på prøvene før du må ta en avgjørelse. Dette er meeeget worst case scenario, men jeg har stått i det selv og unner ingen andre å oppleve det. Spisse albuer er dessverre nødvendig for å få oppfølgingen man har krav påJa, men spørs om den funksjonen virker daLegen sa jeg kunne prøve å ringe de uansett, for han fikk ikke gjort så mye med saken. Evt at de henviser meg til et annet sykehus her i nærheten med plass… så får prøve